User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 09:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > windows 7:n asennus
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows 7:n asennus
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
jakke666
Newbie

1 tuotearvio
_
27. syyskuuta 2011 @ 10:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
päivitin windows 7 32 version 64 versioon. tein ensin varmuuskopiot ja asennuksen jälkeen palautuksen.. vanhat käyttäjien tiedot kyllä palautuivat, mutta käynnistäessä windowsia vanhoja käyttäjätilejä ei näy, eli en voi logata windowsiin niillä.. miten saisin helpoiten aktivoitua nuo vanhat käyttäjätilit vai pitääkö tehdä uudet ja kopioida filet niihin?
Jeppe28
Member
_
27. syyskuuta 2011 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti EclipsESP:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti NoScape:
EclipsESP: Rautapuolen ongelma? Onko näytönohjain kunnolla kiinni ja lisävirrat myös? Vois olla parempi heittää tää kysymys tuonne rautapuolen viestiketjuun...
Itse en ole konetta kasannut, vaan liikeessä kasasivat. Laitan rautapuolelle kysymyksen.

Itsekkin tuli ostettua uusi kone kesälomalla johon piti vain asentaa winukka ja näyttöön tuli singaali joten kokeileppa aluksi VGA liitännällä jospa toimisi.
_j4k3_
Newbie
_
15. lokakuuta 2011 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietokoneeni ei enään käynnisty. asensin läppäriini Windows 7. home premiumin. Asennus meni ok, mutta mitään ei tapahtunut enään kuvan 7. jälkeen(yläpuolella).
Kone sammui, käynnistin sen siihen tulee että windowsia käynnistetään... se ei vissiin keriinny asentaa sitä kokonaan koska Windowsia käynnistetään jälkeen tulee sininen näyttö, jossa lukee että ´´asennusohjelma käynnistää palveluita``sitte ku hetken odottaa niin tulee pieni ikkuna jossa lukee:
Asenna windows. Tietokone käynnistyi odottamatta uudelleen, tai siinä ilmeni odottamaton virhe. Windows asennusta ei voi jatkaa. Voit asentaa windowsin käynnistämällä tietokoneen uudelleen valitsemalla OK ja aloittamalla sitten asennuksen alusta.....
no.. painan ok, tektissä lukee että asennus jatkuu tietokoneen sammuttua ja kone sammuu. sitten se käynnistyy uudelleen ja taas lukee että windowsia käynnistetään, sitten tulee se sama perkeleen teksti. no. painan tällä kertaa ikkunan rastia.. ja kaikki sama tapahtuu taas uudelleen!. en tiedä mikä olisi avuksi.

Biosia oon kattonu mut en oo kellotellu pahemmin sieltä konetta joten en osaa oikeen kattoa niitä asetuksia mut kaikki pitääs olla ok.
ilman cd-tä oon koittanu käynnistää mutta siihen tulee että tietokone sammui tuntemattomasta syystä ja kysyy minkä haluan käynnistää. vaihtoehdot: Windows 7 tai Windowsin asennuksen palauttaminen. näyttö ehtii olla siinä valikossa 5 sekuntia kunnes se lähtee automaattisesti poiss.. sama tapahtuu cd-n kanssa... ja aina sama teksti vaikka sammuttaisin itse napista tai otan CD-n pois blue screenin aikana. enään en jaksa itse sen kanssa tapella joten kipeästi tarvitsisin apua.
 
Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > windows 7:n asennus
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy