User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 19:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > apuja!! tietokoneen liittäminen telkkaan...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
apuja!! Tietokoneen liittäminen telkkaan...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
nata83
Newbie
_
18. tammikuuta 2011 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heippa!
Tahtoisin liittää tietsikan telkkariin, vga piuha ostettuna ja asennettuna. Mutta ongelmia tuli vastaa.. Mitä asetuksia pitää muuttaa et telkkarin asennettua. Ja sillain et näkyy samaan aikaan oman näytön kanssa? Mahdollisimman helpot ja yksinkertaset ohjeet kiitos, pieni pahvi näissä hommissa..
Fujitsun kone ja xp. Näytönohjaimena Ati catalyst.
KIITSO :)
nata83
Newbie
_
18. tammikuuta 2011 @ 15:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin ja tiedän et pitää mennä ohjauspaneeli -->ulkoasu teemat --> näyttö-->asetukset, mutta mitä sieltä pitää painella :D
pateboe
Member

6 tuotearviota
_
18. tammikuuta 2011 @ 21:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkempi malli näytönohjaimesta ois kyllä ihan jees...

1. 6700K | GTX 1070 | 16GB DDR4 | 240GB SSD
2. FX-6300 | GTX 660 DCII OC | 8GB DDR3 1600Mhz | 1TB HHD
Moderator

6 tuotearviota
_
18. tammikuuta 2011 @ 22:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Catalystistä saat määriteltyä kumpi näytöistä on oletusnäyttö ja kloonataanko sama kuva molempiin näyttöihin vai käytetäänkä jaettua työpöytää.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
nata83
Newbie
_
19. tammikuuta 2011 @ 13:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hmmm mistähä mä sen saisin katottua? :D
Moderator

6 tuotearviota
_
19. tammikuuta 2011 @ 13:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En osaa ihan tarkkaa reittiä neuvoa, koska mulla ei nyt ole mahdollisuutta kytkeä koneeseen toista näyttöä. Kokeile klikata oikeassa alanurkassa olevaa Catalyst-logoa (jos ohjelma siis on päällä) hiiren oikealla näppäimellä. Pitäisi aueta tämän näköinen valikko:

Tuossa 1 ja 2 tarkoittavat näyttiksen liittimiä, joista toisesta voit valita esim. "exteded desktop" eli jaettu työpöytä.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
nata83
Newbie
_
19. tammikuuta 2011 @ 17:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaihtoehtona on vaan laajennettu työpöytä. ??
Moderator

6 tuotearviota
_
19. tammikuuta 2011 @ 18:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saa sen jostain kloonattuakin (muistaakseni ihan Windowsin omistakin näyttöasetuksista), mutta jaettuna se mun mielestä järkevin on.

nata83
Newbie
_
19. tammikuuta 2011 @ 19:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan täyttä hepreaa mulle :D No joo täytyy yrittää saada tänne joku joka saa laittaa sen mulle :D saan pian koneen niin sekasin, jos meen ite räveltää :)
Mainos
_
__

_
Moderator

6 tuotearviota
_
19. tammikuuta 2011 @ 19:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nata83:
Ihan täyttä hepreaa mulle :D No joo täytyy yrittää saada tänne joku joka saa laittaa sen mulle :D saan pian koneen niin sekasin, jos meen ite räveltää :)
Onnistuitko saamaan tuon jatketun työpäydän?

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > apuja!! tietokoneen liittäminen telkkaan...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy