User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 18:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > dvi-hdmi vaikeuksia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVI-HDMI vaikeuksia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jussi88
Newbie
_
24. syyskuuta 2009 @ 22:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päivää :)

Hommasin tuollaisen 10m pitkän DVI-HDMI johdon ja haluaisin tietokoneen kuvan näkyviin telkkarissa. Mulla on Fujitsu Siemensin Amilo xa 2528-11p läppäri ja Divisionin 3210 32" hybridi lcd töllötin. Mä oon jo kattellu näitä viestiketjuja läpi ku asiasta on paljon kaikenlaisia kysymyksiä, mutta oikeaa vastausta en ole löytänyt.
Läppärissä on Nvidia Geforce 8600m GS näyttis.

Kun vaihdan koneen asetuksista resoluutiota, kuva tulee noin sekunniksi näkyviin telkkariin. Telkkarissa on Pip/Ppap toiminto ja kun laittaa Pip tilan päälle ni kuva näkyy selvästi telkkarissa, mutta kauhean pienenä :) En tiedä vaikuttaako mitään, mutta koneeseen on asennettu Win7.

Please help me! :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. syyskuuta 2009 @ 13:24

Urozka
Suspended due to non-functional email address
_
25. syyskuuta 2009 @ 11:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko "jatkanut" sitä sun läppärin näyttöä LCD:hen?
Vai kloonannut? Eli se pitää olla extended(tai jotain sen suuntaista), tai suomeks jotain laajentaa.
jussi88
Newbie
_
27. syyskuuta 2009 @ 13:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen koittanut kloonilla ja sit jatketulla näytöllä, mutta kumpikaan ei suostu yhteistyöhön.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > dvi-hdmi vaikeuksia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy