User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 2.6.2024 / 08:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > tv-out ei toimi= dvd ei toimi?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
tv-out ei toimi= dvd ei toimi?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
neitopulassa
Newbie
_
8. syyskuuta 2011 @ 21:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!
mulla on mun läppäriin (asus x53u) asennettu power dvd cyperlink. Ongelma on, että kun laitan dvd:n pyörimään se herjaa tällästä: " TheTV Out port of your display card is not working properly." mulla ei oo tv-outia lisätty koneelle, joten en tiiä mistä ongelma voi johtua. pitääkö mun ostaa tv-out, että se rupee toimimaan?

kiitos !

Anni
Vuohi
Senior Member
_
8. syyskuuta 2011 @ 23:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ensimmäisenä kokeilisin toisella ohjelmalla, esim. VLC tai UMPlayer, jotta voidaan todeta onko syy ajureissa vai ohjelmistossa. Mikäli ongelmia esiintyy vielä esim. UMPlayerillä toistettaessa, kannattaa päivittää näytönohjaimen ajurit. Jos tämäkään ei auta, täytyy viisaampien astua esiin.
Senior Member

5 tuotearviota
_
9. syyskuuta 2011 @ 01:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko sulla tuo 11 versio?
Oletan, että sulla on joku asetuksissa pielessä.
Toinen konsti on poistaa ohjelma ja ajaa se uudelleen.
voit myös kokeilla sitä että mitä se sanoo jos kytket sen kaapelilla ulkoiseen näyttöön.
Tuohan kyllä herjaa, että sinun näytönohjain ei toimisi tuon ohjelman kanssa.
Toi TV-Out tarkoittaa ulosmenoporttia ja jostain syystä se nyt kinuaa sitä.
Tarkista asetukset ohjelmista.
Niin ja Anni.. Hyvää syksyä!

Internet, Vapaitten ihmisten tapa elää ilman rajoja tai Rajoituksia, ajatus Joka säilyy..
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > tv-out ei toimi= dvd ei toimi?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy