User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 19:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > vga vs s-video...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vga vs s-video...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
salonen10
Newbie
_
1. tammikuuta 2011 @ 20:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osaisiko joku sanoa neuvoa miksi kuva on parempi Sonyn taulutelevisiossa noin 5 vuotta vanhasta Fujitsun koneesta jossa on vga lähtö kuin noin vuoden vanhasta Fujitsun koneesta jossa on s-videolähtö? Olen muutellut resoluutiota mutta kuva ei ole siitä perantunut, esim. teksti on niin rakeista ettei siitä saa selvää... Olen ollut siinä luulossa että s-videossa olisi ollut parempi kuvanlaatu kuin vga lähdössä.
Staff Member

32 tuotearviota
_
1. tammikuuta 2011 @ 20:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko natiiviresoluutio käytössä tuon VGA:n kanssa?
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2011 @ 10:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Olen ollut siinä luulossa että s-videossa olisi ollut parempi kuvanlaatu kuin vga lähdössä.
Luulosi on väärä, s-videon resoluutio on maksimissaan 480i (NTSC) tai 576i (PAL), kun taas vga-resoluutio voi olla mitä vaan, mihin näyttölaite suostuu tahdistumaan ja näytönohjaimen RAMDAC jaksaa puskea kanttiaaallon liikaa pyöristymättä.

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > vga vs s-video...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy