Olen katsellut televisiota Pixmaniasta. Miltei kaikissa televisioissa maininta: Tässä televisiossa ei ole DVB-T2-viritintä.
Eli mikä merkitys tuolla virittimellä on ja onko se välttämätön olla Suomessa. Onko jotain muuta mikä tulisi huomioida kun ostaa töllöä ulkomailta? Kiitän vastauksista.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ettane: Olen katsellut televisiota Pixmaniasta. Miltei kaikissa televisioissa maininta: Tässä televisiossa ei ole DVB-T2-viritintä.
Eli mikä merkitys tuolla virittimellä on ja onko se välttämätön olla Suomessa. Onko jotain muuta mikä tulisi huomioida kun ostaa töllöä ulkomailta? Kiitän vastauksista.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vps358: Ilman T2-viritintä jää antenniHD haaveeksi...
Erillisen digiboksin voi aina ostaa. Ulkomailta T2-viritin ei aina takaa CI+ -kortinlukijaa joka vaaditaan suureen osaan HD-kanavia tällä hetkellä.
Kanavien haku ja numerointi voi myös olla aika sekavaa. Saatat joutua käsin hakemaan kanavat oikeilla taajuuksilla ja sen jälkeen itse järjestelemään kanavat. Joissain vastaanottimissa (tv/digiboksi/bd-soitin) on mahdollista lisätä suomi laitteen tietoihin tehdasvalikon kautta.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xbkrypt0n:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vps358: Ilman T2-viritintä jää antenniHD haaveeksi...
Erillisen digiboksin voi aina ostaa. Ulkomailta T2-viritin ei aina takaa CI+ -kortinlukijaa joka vaaditaan suureen osaan HD-kanavia tällä hetkellä.
Kanavien haku ja numerointi voi myös olla aika sekavaa. Saatat joutua käsin hakemaan kanavat oikeilla taajuuksilla ja sen jälkeen itse järjestelemään kanavat. Joissain vastaanottimissa (tv/digiboksi/bd-soitin) on mahdollista lisätä suomi laitteen tietoihin tehdasvalikon kautta.
Jolloin jotkut toiminnot (appsit) voi jäädä toimimatta...
En nyt muista tarkkaan, mutta yksi verkkokauppa.comin harmaatuoma oli sellainen...
Kuulin viime viikolla, että kristillinen Alfa-TV alkaa näyttää antenniverkossa maksutonta ohjelmaa DVB-T2-formaatissa, ja minua alkoi kiinnostaa vallankin sarja "Bible", mitä mainostetaan USA:n katsotuimpana sarjana v 2013.
Olin ostanut kesällä Topfield -merkkisen HD-digiboxin, lähinnä tosin sen takia, että sillä pystyi tallentamaan niin monia yhtaikaisia eri kanavia, mutta nyt päätin kokeilla sen DVB-T2 vastaanottokykyäkin.
Tyhjensin kanavalistan ja hain kanavat uusiksi. Sieltähän se löytyi se Alfa-TV ja asettui kanavapaikalle 15, kuten Alfa-TV kertoo nettisivullaan. Toppari kertoi kanavan lähettävän DVB-T2 signaalia, ja sen ajastus ja tallennus sujui kuten muittenkin kanavien. Suomalainen tekstitys ok jne.