User Käyttäjä Salasana  
   
keskiviikko 2.10.2024 / 07:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > dvb-t telkkari kaapelitalouteen ..mulla on kaapelidigiboksi
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVB-T telkkari kaapelitalouteen ..mulla on kaapelidigiboksi
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Hanger
Junior Member
_
28. maaliskuuta 2010 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli asiasta mitään tietämättäni tilattua laajakuvatelevisio kaapelitalouteen, jossa on DVB-T järjestelmä. Mulla on kaapelidigiboksi eli toimiiko televisioni SCART:in välityksellä digiboksin (kaapelin) kautta vai kannattaako perua tilaus, joka tuntuu olevan monimutkaisempaa kuin television hankinta. :(
Senior Member

7 tuotearviota
_
28. maaliskuuta 2010 @ 18:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
toimii ulkoisella kaapelidigiboxilla

HIROSHIMA 45
TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
28. maaliskuuta 2010 @ 20:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hanger:
Tuli asiasta mitään tietämättäni tilattua laajakuvatelevisio kaapelitalouteen, jossa on DVB-T järjestelmä. Mulla on kaapelidigiboksi eli toimiiko televisioni SCART:in välityksellä digiboksin (kaapelin) kautta

Toimii toki, kuten Michelola jo totesikin. Ainoat "haittapuolet" tuosta on että jos digiboksisi hajoaa niin et voi sitten katsella edes uutisia ennenkuin olet hankkinut uuden boksin. Lisäksi et voi käyttä telkkarin omaa viritintä hätävarana silloin jos olet ajastanut yhtäaikaa tallentumaan 2 ohjelmaa eri kanavanipuista niin ettei boksi anna sinun katsella kolmatta mutta nämä siis ovat sellaisia harvinaisia poikkeustapauksia joista harvalle koituu suurempaa haittaa.;)
Mainos
_
__
 
_
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
28. maaliskuuta 2010 @ 21:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Telkkariin voi tietysti vielä ostaa (alk. 15 EUR) tai tehdä erillisen pöytäantennin antennivastaanottoa varten, mikäli sijaintipaikassa vain on kohtuullinen kentänvoimakkuus.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > dvb-t telkkari kaapelitalouteen ..mulla on kaapelidigiboksi
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy