User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 6.5.2024 / 06:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > kannattaako hankkia lg 32ln5400
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kannattaako hankkia LG 32LN5400
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
nikuli15
Newbie
_
8. elokuuta 2013 @ 21:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ostamassa edullista telkkaria ja nyt olen kahden vaiheilla:
http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aa...ed-tv-32w1333dn
http://www.pixmania.fi/fifi/led-televis...9&CodePromo=oui

LG:ssä olis Full HD, eli kannattaako maksaa 50e enemmän siitä? Onko merkittävää eroa? Telkkua käytän Xboxilla pelailuun ja perus elokuvien katteluun.
rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
9. elokuuta 2013 @ 00:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No itse ottaisin lg:n. Full hd ja tunnettu/luotettava brändi.

Asus P5B Deluxe - Intel Q8200 - 4GBDDR2 - M-Audio Audiophile 2496 - Nvidia gt210 - Silverstone 500W - Fractal Design XL
stalacave
Member

2 tuotearviota
_
9. elokuuta 2013 @ 05:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä taas ollut kaksi LG:n Telkkua ja kummatkin mennyt rikki, toisesta paneeli ja toinen ritisee.
Ei enää ikinä LG:tä tähän ossoitteeseen.
Senior Member
_
9. elokuuta 2013 @ 20:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olin samaa sanomassa. Ei mitään LG:n vehkeitä tähän talouteen, koskaan! Tosin en ottaisi tuota Toshibaakaan vaan jatkaisin etsiskelyä.
Mainos
_
__
 
_
Skede
Newbie
_
14. elokuuta 2013 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pixmanian kanssa takuuasiat ja palautukset ovat todella kehnoja, eli riski on.

Pelaamisessa tuskin edes huomaa 720p ja 1080p eroa. Sitäpaitsi ymmärtääkseni suurin osa peleistä (PS3 ja xbox) ovat 720p??
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > kannattaako hankkia lg 32ln5400
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy