User Käyttäjä Salasana  
   
keskiviikko 2.10.2024 / 09:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > paras lcd-tv noin 500 euron hintaluokassa?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Paras LCD-TV noin 500 euron hintaluokassa?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
12. joulukuuta 2010 @ 20:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen hankkimassa taulutelevisiota. On näköjään hämmentävän paljon muuttujia, jotka pitäisi valinnassa ottaa huomioon. Olen tainnut tipahtaa junasta...

Olen tähän mennessä selvittänyt itselleni lähinnä sen seikan, että TV:n koko olisi 37 tuumaa. Olen myös kallistumassa sille kannalle, että sen pitäisi olla Full HD, vaikka en olekaan varma, onko siitä paljon hyötyä tuossa tuumakoossa HD Readyyn verrattuna. Olen myös päätymässä LCD-televisioon.

Hintakattona pitäisin pyöreästi tuollaista 500 euroa, mikä tietysti karsii aika paljon mahdollisuuksia.

Kysymys kuuluu: mitä tärkeitä ominaisuuksia saan tuon hintaisiin televisioihin ja mitä taas ilman muuta menetän. Ilmeisesti tuohon hintaan en saa mistään LED-valaistua TV:tä; kuinka tärkeä tämä ominaisuus sitten lieneekään kuvanlaadun kannalta.

Onko teillä joitain suosituksia merkiksi ja malliksi?

HD:stä ei tietenkään ole mitään hyötyä, jos käytän digiboksina Topfieldin TF5100PVRc:tä, joka minulla on ollut jo vuosia. Olenko ymmärtänyt oikein, että monissa taulutelevisoissa on omia digivirittimiä?

Monta muutakin kysymystä olisi, mutta olen kiitollinen, jos saan yllä oleviin vastauksia.

Tee sitä, mikä saa sinut heräämään eloon.
juuso65
Member
_
13. joulukuuta 2010 @ 04:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1. HD-ready vs. FullHD hyöty riippuu niin käytöstä , jos katselet Hd-lähetyksiä niin ehkä silloin ja jos käytät telkkua monitorina esim. tietokoneelle/pelikonsolille

2. led-taustavalo ei paranna itsessään kuvanlaatua mitenkään , monesti vain led-taustavalolla olevat mallit ovat muutenkin parempia ja varustettu paremmalla LCD-paneelilla kuin perinteisellä taustavalolla olevat mallit


3. melkeimpä kaikissa televisioissa on oma digiviritin sisällä
onko kyseessä kaapeli vai antennitalous ?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. joulukuuta 2010 @ 04:55

Junior Member
_
13. joulukuuta 2010 @ 12:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä tekisi mieli vähän pelaillakin, esimerkiksi Richard Burns -rallia. Muutoinkin pitäisin aika tärkeänä, että TV toimisi saumattomasti läppärin kanssa. Minun läppärissäni on HD-tasoinen kuva ja HDMI-liitäntä. Olenko ymmärtänyt oikein, että kuvan saisi siirtymään langattomastikin näiden välillä. Ja onko tämä ominaisuus vain kalleimmissa malleissa?

Asun Tallinnassa kaapelitaloudessa, missä on langaton verkko ja siinä Elionin digiboksi Amino (Aminet 110).

Tee sitä, mikä saa sinut heräämään eloon.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > paras lcd-tv noin 500 euron hintaluokassa?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy