User Käyttäjä Salasana  
   
keskiviikko 2.10.2024 / 05:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > reddo usb viritin
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Reddo usb viritin
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
29. heinäkuuta 2009 @ 19:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kellään kokemusta tästä http://www.tietoasema.fi/eshop/?sid=1&ci...=20229998&whid=
Toimiiko hyvin omalla anteenilla siis se joka tulee mukana? Minä itse asun helsingin kontulassa ja meidän talo kuuluu kaapeliverkoon.
Kiitos asiallisestti vastanneille.

chadi
_Jarvis_
Junior Member
_
30. heinäkuuta 2009 @ 16:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä kyseinen vastaanotin koneessa kiinni. Mukana tulevalla pikkuantennilla ei ainakaan suostunut minulla löytämään yhtäkään kanavaa vaikka se ikkunan ulkopuolella oli (itse kylläkin asun omakotitalossa liedossa), joten heitin sen romukoppaan ja pistin tikkuun antennijohdon kiinni. Tämän jälkeen alkoi kanavat näkymään. Ne näkyvät kyllä ihan riittävän selkeästi.

Kone:
Q9550 2,83Ghz
Team Group 2GB Elite DDR3 1333MHz (8Gt)
P5Q Pro
Palit GTX 260 Sonic 896 MB
Spinpoint F1 1 TB
LC-Power LC8700 700W ATX
BenQ G2400WD 24"
NZXT Apollo Steel Silver ATX
Logitech Cordless Desktop S510
Optiarc DVD-asema
Kuulokkeet: Sennheiser HD-555
Äänikortti: Creative SoundBlaster X-Fi Go! USB
Hifit: Sony CMT-CPZ1 ja Focal Cub2 8" subi
Kakkoskone: Acer Aspire 5101 AWLMi
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > reddo usb viritin
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy