User Käyttäjä Salasana  
   
keskiviikko 2.10.2024 / 07:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > samsung le-32r77bd
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Samsung LE-32R77BD
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
marikavaa
Newbie
_
19. maaliskuuta 2010 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla kyseinen tv ja olen muuttanut taloon,jossa kaapeliverkko... toimiikohan tämä malli(Samsung LE-32R77BD)ollenkaan kaapeliverkossa kun en saa millään kuvaa näkyviin??

Vastaisiko joku viisas kiitos tyhmälle:)?
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
19. maaliskuuta 2010 @ 12:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Mulla kyseinen tv ja olen muuttanut taloon,jossa kaapeliverkko... toimiikohan tämä malli(Samsung LE-32R77BD)ollenkaan kaapeliverkossa kun en saa millään kuvaa näkyviin??

--CLIP--
Samsung LE-32R77BD on 32" HD Ready -taulutelevisio, josta löytyy sisäänrakennettu antenniverkon DVB-T -viritin. Televisiossa on yksi HDMI-sisääntulo.
--CLIPEND--

Eli ei pelaa kaapeliverkossa....

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
Ukki55
Newbie
_
19. maaliskuuta 2010 @ 13:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Telkkaria ei tartte vaihtaa. Riittää, kun hommaat kaapelidigiboxin. Ihan vaan vinkkinä :)
marikavaa
Newbie
_
20. maaliskuuta 2010 @ 11:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ukki55:
Telkkaria ei tartte vaihtaa. Riittää, kun hommaat kaapelidigiboxin. Ihan vaan vinkkinä :)
Mulla kyllä on hommattuna kaapeliboksi, mutta ei sittenkään pelitä??:/ Kokoajan vaan tulee ruutuun "ei singaalia"

Olisin ikuisesti kyllä kiitollinen kun saisin tän ongelman jotenkin ratkaistua, puol vuotta ilman tv:tä alkaisi jo pikkuhiljaa riittään, hoh!

mutta kiitos teille vastauksista ja kiitos jo etukäteen tulevista sellaisista, jos vaikka saisin ongelman joskus ratkottua:)
AfterDawn Addict
_
20. maaliskuuta 2010 @ 14:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kaukosäätimessä nappulat joissa lukee.Analog ja Digital.
Paina analog.
Tai telkkarin asetuksista analoginen viritin käyttöön,toimiiko.

Mikä boxi.Onko scart vai hdmi liitäntä telkkarin ja boxin välillä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. maaliskuuta 2010 @ 15:38

mchdd
Junior Member

2 tuotearviota
_
29. maaliskuuta 2010 @ 12:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti marikavaa:
Mulla kyseinen tv ja olen muuttanut taloon,jossa kaapeliverkko... toimiikohan tämä malli(Samsung LE-32R77BD)ollenkaan kaapeliverkossa kun en saa millään kuvaa näkyviin??

Vastaisiko joku viisas kiitos tyhmälle:)?
malli numeron perässä pitäisi olla esim. LE32R77BCX/FID niin toimisi kaapelissa,
mutta jos siinä mallissa on ainoastaan BD niin se on tarkoitettu ainoastaan antenni
verkoon (DVB-T ) viritin.
Mainos
_
__
 
_
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
30. maaliskuuta 2010 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös se näy, kun valitset kakesta kuvalähteen.

Kuvalähteen valitseminen

Voit valita ulkoisista liitännöistä, jotka on kytketty television tuloliittimiin.
1. Näytä valikko painamalla MENU -painiketta.
Valitse ?Tulo? painamalla ENTER/OK -painiketta.


Elikkä siintä liittimestä jolla olet digiboxin kytkenyt.



Varmastikkin kaapeli tv? digiboxi? piuhat kytketty seinään.

Sehän on faktaa että tuo samsunki toimii myöskin ulkoisella digiboxilla.

Manuaali

Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. maaliskuuta 2010 @ 11:56

afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > samsung le-32r77bd
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy