User Käyttäjä Salasana  
   
lauantai 18.5.2024 / 22:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > sony kdl bx400 surround ongelma: pc-tv-vahvistin
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Sony KDL bx400 Surround ongelma: PC-TV-VAHVISTIN
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
finbishop
Junior Member
_
20. helmikuuta 2013 @ 20:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi!

Haluaisin selvittää saanko AC3 surround äänet PS:ltä viritinvahvistimeen telkkarin läpi.

PC(radeon HD7870) -HDMI- TV(Sony KDL-BX400) -S/PDIF- VAHVISTIN (JVC RX-5032V)

Saan tällä setupilla äänet kuulumaan vahvistimesta mutta vahvistin ei näyttisi tunnistavan Dolby Digital/DTS koodausta. Olen kokeillut painella digital input nappia ilman tulosta.

Olen aiemmin kokeillut suoraan tietokoneesta S/PDIFillä VLCtä käyttäen ja olen onnistunut saamaan vahvistimeen DTS valon palamaan. Nyt kun välissä on televisio ei DTS valo syty.

Onko siis mahdollista saada televisio syöttämään surround ääntä eteenpäin?

JVC manual:
http://www.manualslib.com/manual/83043/...l?page=5#manual
Sony manual:
http://www.sony.co.uk/support/en/product/KDL-40BX400/manuals

Sapphire Radeon HD 7800 - AMD Phenom x6 1055T 4gb dd3@1333Mhz - W7 RC 64-bit

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. helmikuuta 2013 @ 20:17

afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > sony kdl bx400 surround ongelma: pc-tv-vahvistin
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy