User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 02:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > topfieldin rec-tiedoston muuttaminen
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Topfieldin rec-tiedoston muuttaminen
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
kajuran
Junior Member
_
18. kesäkuuta 2012 @ 10:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei !

Olen siirtänyt Altairin avulla Topfieldin digiboksista tiedoston koneelle, joka on rec-muodossa, mutta tiedoston koko on kuulema 0 Mt. Vaikka Altairissa tiedoston koko oli 7 gigaa. Ohjelma ei vissiin ole salattu, tai se on purettu, koska $ ei ole keltaisena laatikkona, vaan sinisenä. Missä vika? Olen purkanut ohjelman vielä tekemällä siitä copy-version, mutta $ laatikko on yhä sama sininen.
kajuran
Junior Member
_
18. kesäkuuta 2012 @ 10:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kajuran:
Hei !

Olen siirtänyt Altairin avulla Topfieldin digiboksista tiedoston koneelle, joka on rec-muodossa, mutta tiedoston koko on kuulema 0 Mt. Vaikka Altairissa tiedoston koko oli 7 gigaa. Ohjelma ei vissiin ole salattu, tai se on purettu, koska $ ei ole keltaisena laatikkona, vaan sinisenä. Missä vika? Olen purkanut ohjelman vielä tekemällä siitä copy-version, mutta $ laatikko on yhä sama sininen.
En tiedä onko niillä asioilla vaikutusta, kun on Kaapelitalous ja Welho DNA-kortti digiboksissa.
kajuran
Junior Member
_
18. kesäkuuta 2012 @ 11:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja boxissa on joku Conax-salausjärjestelmä
Anthonis6
Junior Member
_
18. kesäkuuta 2012 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen joskus törmännyt samanlaiseen ilmiöön, kun tiedoston nimessä on merkki jota tiedostonhallinta ei tue, esim kaksoispiste.
kajuran
Junior Member
_
18. kesäkuuta 2012 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Entä jos tiedoston nimessä on "ä" -kirjain tai viiva -
Mainos
_
__
 
_
HeQu
Member

2 tuotearviota
_
18. kesäkuuta 2012 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nimeä se ensin.kaikki erikoismerkit, välilyönnit ja ääkköset pois.
sitten siirrät sen.

mihin käyttikseen siirrät sitä tiedostoa?
meinaan jos tiedoston koko on 7 gigaa...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. kesäkuuta 2012 @ 13:14

afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > topfieldin rec-tiedoston muuttaminen
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy