User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 03:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > utorrent ei ala lataamaan
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
uTorrent ei ala lataamaan
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
24. toukokuuta 2013 @ 13:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt viime päivinä ollu semmosta ongelmaa tuon uTorrentin kanssa, että ladattava tiedosto jää " Yhdistetään käyttäjäjiin " tilaan. Ja siis vaikka olisi kuinka uusi tiedosto ja paljon seedaajia.

Mistä moinen?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. toukokuuta 2013 @ 15:05

swod
Member
_
18. heinäkuuta 2013 @ 21:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on alannut tekemään samaa paitsi, että minulla jää tarkistettu 0,0% tilaan vaikka olen pistänyt täpin että ohita tarkistus.

Edit: Utorrentin buuttaus auttoi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. heinäkuuta 2013 @ 21:10

Member
_
19. heinäkuuta 2013 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Versiossa 3.3.1 build 29938 moiset bugit on korjattu.

Se on semmosta!
Mainos
_
__
 
_
sammal
Junior Member
_
20. heinäkuuta 2013 @ 16:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaihda parempaan ohjelmaan. Useimmat uTorrentin käyttäjät taisivat jättää laivan protestina joku vuosi sitten kun ohjelman kehitys oli mennyt pidemmän aikaa päin persausta. Nykyisin se taitaa olla vain kasa bugista bloatti- ja adwarea. Suosittelen Tixatia jota itse käytän.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. heinäkuuta 2013 @ 16:36

afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > utorrent ei ala lataamaan
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy