User Käyttäjä Salasana  

perjantai 3.1.2025 / 01:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > utorrent ja windows 7 ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Utorrent ja windows 7 ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hallu1984
Suspended due to non-functional email address
_
21. lokakuuta 2009 @ 22:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo että sellanen ongelma mul on ton utorrentin kanssa, että mulla palaa toi keltainen kolmio tossa alhaalla, enkä saa sitä millään pois. Enkä osaa ohjata noita portteja tohon utorrenttiin ni kaipaisin hieman apuja. koitin tota portforward juttuu, mutta sit mulle ilmeni ongelma että mistä mä saan tietää ton static ip address:in ku ohjeen mukaan se ei ainakaan onnistu. koska vaikka kuinka monta kertaa kirjoittaisin commandiin (ipconfig /all) niin se herjaa ettei tunnista tollasta käskyä. kirjoitin sen tietenkin ilman sulkuja :) mutta jos joku pystyisi auttamaan minua tässä asiassa niin olisi todella mukavaa. Modeemini on telewell ea510v3.

AMD Phenom II X4 955BE/4Gb ddr3 1333Mhz/Asus Radeon HD6950 DCU II 1Gb Gddr5/Samsung 830 128Gb SDD+640Gb hdd+250Hdd /Bitfenix Shinobi Windowed Core White/ XFX 550W
heikki75
Senior Member
_
22. lokakuuta 2009 @ 18:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TeleWell TW-EA501v3 ja TW-EA510v3 porttiohjaus http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/604799#3654613
hallu1984
Suspended due to non-functional email address
_
22. lokakuuta 2009 @ 19:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
muuten ihan jees, mutta saan tollasen viestin kun yritän tota ipconfig:ii käyttää...

'ipconfig' is not recognized as an interal or external command, operable program or batch file

mistäköhän moinen johtuu ja millä mä saan sen ip osoitteen selville??

AMD Phenom II X4 955BE/4Gb ddr3 1333Mhz/Asus Radeon HD6950 DCU II 1Gb Gddr5/Samsung 830 128Gb SDD+640Gb hdd+250Hdd /Bitfenix Shinobi Windowed Core White/ XFX 550W
Member

4 tuotearviota
_
22. lokakuuta 2009 @ 20:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeileppas ipconfig -all

Intel Core i5 2500k @ 4.7 GHz | KÜHLER H2O 620 | Kingston Hyper-X 4x4GB DDR3 1600 MHz Dual-channel | R9 290 Crossfire, cooled by Arctic Accelero Hybrid | 2x OCZ Agility 3 60Gt RAID0 | Kovalevyjä ~13 TB | Gigabyte Z77X-UP7 | Corsair Obsidian 900D | Corsair AX1200i
Mainos
_
__

_
heikki75
Senior Member
_
22. lokakuuta 2009 @ 21:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
- Windows XP > Ohjauspaneeli > Verkko- ja Internet-yhteydet > Verkkoyhteydet

Tuplaklikkaa verkkoyhteyskuvaketta ja valitse "Tuki"-välilehti, jolloin näet koneesi IP-osoitteen (ylimmäinen osoite).

Vistassa ja 7:ssa luultavasti myös näkee IP-osoitteen.

- Windows Vista > Ohjauspaneeli > Verkko ja Internet > Verkko- ja jakamiskeskus > vasemmalta "Hallitse verkkoyhteyksiä"

- Windows 7 > Ohjauspaneeli > "Verkko ja Internet" alapuolelta "Näytä verkon tila ja tehtävät" > vasemmalta "Muuta sovittimen asetuksia"
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > utorrent ja windows 7 ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy