User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 07:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > voiko korkeakouluverkko olla syy?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Voiko korkeakouluverkko olla syy?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
flexys
Newbie
_
26. syyskuuta 2009 @ 00:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve. Eli mulla on sellainen ongelma, että kun olen nyt muuttanut Turkuun ylioppilaskylään ja huomannut, että täällä latausnopeudet ovat ihan surkeat. Asunto kuuluu siis korkeakouluverkkoon ja yhteys on jotain luokkaa 8megaa.
Huomasin,että täällä µTorrent valittaa jostakin portista ja samoin Vuze näyttää keltaista naamaa. Sen jälkeen olen tehnyt kaiken mitä tolla sivulla lukee: http://portforward.com/english/routers/p...24/Utorrent.htm ..mutta ei näytä tepsivän, portit ovat vieläkin kiinni.
Onko mahdollista, että tässä verkossa on jonkinlainen palomuuri, joka estää näiden torrentohjelmien portin avaamisen vai täytyykö mun tehdä vielä jotakin muuta? Omasta palomuurista mainittakoon sen verran, että olen kyllä kokeillut sammuttaa sen ja samoin windows-palomuurin, mutta ei auta. Jos syy on tosiaan tässä verkossa, niin onko mitään konsteja, miten sen ne portit sais auki?
Kiitos vastauksista etukäteen.
Senior Member

5 tuotearviota
_
26. syyskuuta 2009 @ 08:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti flexys:
Jos syy on tosiaan tässä verkossa, niin onko mitään konsteja, miten sen ne portit sais auki?
Menet sanomaan sille joka tuon verkon ylläpidosta vastaa, että haluat portit auki jotta voit warettaa. Todennäköisesti lähtee kyllä se vähäkin nopeus pois.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > voiko korkeakouluverkko olla syy?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy