Eli siis, ongelma on tämä:
Analogiset elää omaa elämäänsä. Kun liikuttaa hieman oikealle, hahmo lähtee vasemmalle, ja kun liikuttaa paljon oikealle, heppu menee juuri sinne minne pitääkin.
Ongelma on molemmissa analogisissa.
Myös, jos ensin liikun oikealle ja irrotan analogisesta, niin sen jälkeen tyyppi lähtee kävelemään itsestään vasemmalle (molemmissa analogisissa).
Eli siis molemmat analogiset viettää itsestään vasemmalle. Ne eivät ole vinossa.
Tattien painamiseen peli ei myöskään reagoi.
Analogisten merkkivalo (analog) ei pala, eikä sitä saa käyntiin.
Ja nyt meni ohjain kokonaan hiljaiseksi. Heti kun painaa jotain, se ottaa yhteyden jonnekin, vaan pleikkarissa oleva vastaanotin vilkuttaa, ettei se löydä ohjainta. Tämä tapahtui kesken pelaamisen. Kaikki mahdolliset uudelleenkäynnistykset/patterit pois/resetit/toimi stnan psk:t on kokeiltu.
Ja koska elämä jatkuu, ilmaantuu uusia ongelmia. Kävin vaihtamassa tuon ohjaimen. Sieltä annettiin uusi tilalle kyselemättä. Taitaa olla tavallista ohjaimen oireilu.
Eli siis, sain uuden ohjaimen tilalle. Se toimi vähän aikaa(1.5v AA paristot), mutta ei kauaa. Tuttu oireilu alkoi myös tässä ohjaimessa. No, vein taas takaisin GS:lle ja antoivat taas mukisematta uuden tilalle. Yritin selittää heille vikoja, mutta ei, uusi ohjain kouraan ja ulos. Kokeiltuani ohjainta huomasin sen olevan jopa edellisiä huonompi. Se ei nimittäin toiminut ollenkaa. Valivali -> uusi ohjain. Ja arvatkaa mitä! Samat ongelmat, jippii!!
Alkaa pikkuhiljaa ketuttaa tuo GameStopin touhu. Ohjain lähettää analogisten liikkeet konsolille rajusti porrastettuna, puhumattakaan siitä, että ohjain myös lähettää sattumanvaraisia singaaleja ilmoittaakseen olevansa olemassa, eli yhteyden merkkivalo vilkkuu vaikka PS2 ei olisi edes päällä. Niin, ja sitten se äärimmäisen rasittava analogisten omakeksimät liikkeet, jotka jo ensimmäisessä viestissäni mainitsin. Eli vaikka ohjain on nätisti koskemattomana pöydällä, liikuttaa se pelissä olevaa hahmoa (tms.) hitaasti mutta varmasti vasemmalle, mikä porrastetun analogisten liikkeen kanssa tekee esim. tähtäyksen mahdottomaksi.