User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 03:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > gran turismo 4 peliapuja
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
GRAN TURISMO 4 peliapuja
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
swod
Member
_
24. lokakuuta 2012 @ 20:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Millä autolla ja millä säädöillä voittaa Endurancekisan Super speedway 150 milesin ylivoimaisesti? Edes formulalla ei pärjää stana! Pärjääkö Escudolla kuinka helposti tuossa kisassa? Paljonko tuohon kisaan pitäisi saada huippunopeutta, että auto olisi todella ylivoimainen? Entä renkaat? Siis pelaan ainoastaan b-specillä tuota.

Entäs millä autolla voittaa helpoiten Special conditions hallissa Cathedral rocks 1 kisan Hardilla? Pakko saada Escudo! Tarvitisisin tähän kisaan superylivoimaisen auton. a-specillä joudun valitettavasti ajamaan tätä rallia ja on toooodella helvetillisen vaikea kisa.

Tarttisin kanssa tarkat vaihdelaatikon säädöt tehokkaille autoille.
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
25. lokakuuta 2012 @ 07:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Super speedwayssä ei muistaakseni oikein millään autolla pärjää ylivoimaisesti, suosittelen ajamaan ihan proto-luokan autolla, jossa on hieman viriä sekä sopivan kovalla seoksella olevat renkaat, ettei heti kulu. Escudo tuskin on paras laite tuohon. En tiedä kyllä miten se B-specin kuski sitten osaa näitä, mutta ihan protolla itse sen ainakin ajoin.

ps. viimeksi ajoin GT4:sta muutama vuosi sitten, että en ehkä muista täysin näitä :)

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. lokakuuta 2012 @ 08:00

swod
Member
_
25. lokakuuta 2012 @ 08:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä luulis Escudolla pärjäävän jos sen virittää niin, etä se kulkee sen 400 km/h ja kiihtyy myös sihen suht rivakasti. B-specci kyllä pärjää vaikka formulallakin, jos itse on koko ajan katsomassa varikkokäyntejä, mutta menee formulalla liika tiukalle silti.
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
25. lokakuuta 2012 @ 12:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti swod:
Kyllä luulis Escudolla pärjäävän jos sen virittää niin, etä se kulkee sen 400 km/h ja kiihtyy myös sihen suht rivakasti. B-specci kyllä pärjää vaikka formulallakin, jos itse on koko ajan katsomassa varikkokäyntejä, mutta menee formulalla liika tiukalle silti.
Selvä, en muistanu että escudo oli mahdollista vetää noin yli :D Kokeile toki.

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
swod
Member
_
26. lokakuuta 2012 @ 15:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Entä mikä auto olisi ylivoimainen Formula gt kisassa sekä Endurancen Infineon kisassa? Infineonissa ei pärjää Toyota gt onella, formullal, ei charallilla, ei edes Minoltalla(kuluu liian nopeasti renkaat) Olisko Pescalora tarpeeksi tehokas noilla radoilla? B-secillä tietenkin ajan. Mulla on jo 7700 b-sec pointsia eikä Bob osaa vieläkään ohittaa järkevästi muita :(
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
26. lokakuuta 2012 @ 18:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti swod:
Entä mikä auto olisi ylivoimainen Formula gt kisassa sekä Endurancen Infineon kisassa? Infineonissa ei pärjää Toyota gt onella, formullal, ei charallilla, ei edes Minoltalla(kuluu liian nopeasti renkaat) Olisko Pescalora tarpeeksi tehokas noilla radoilla? B-secillä tietenkin ajan. Mulla on jo 7700 b-sec pointsia eikä Bob osaa vieläkään ohittaa järkevästi muita :(
Jaa-a, en kyllä osaa sanoa näihin nyt heti mitään. Kokeilemallahan se selviää mikä toimii. Itse olen aina pitänyt enemmän a- kuin b-specistä. =) Mutta kokeilemaan vaan eri autoja, kyllä aina joku toimii.

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
swod
Member
_
27. lokakuuta 2012 @ 02:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Infineonin pääsin kuin pääsinkin läpi nipin napin, mutta Formula gt.tä olen hinkannut koko päivän pescaloralla eikä sillä autolla oo jakoja formuloita vastaan :(
Nyt tarttis gt4 veteranin tai spesialistin apuja.
Mainos
_
__
 
_
swod
Member
_
15. joulukuuta 2013 @ 23:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Help?
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > gran turismo 4 peliapuja
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy