Guitar Hero-ohjaimeni on melko uusi, mutta nyt ilmeni kuitenkin sellainen ongelma, että kitarassa vilkkuu punainen valo, mutta ei koko ajan. Mustassa konsoliin liitettävässä läpyskässä ei pala, eikä vilku punainen valo. Kun laitan pelin koneeseen ja yritän päästä pelaamaan, niin en pysty liikkumaan valikossa. Kitara ja läpyskä eivät ole siis kytketty toisiinsa? Aiemmin ne toimivat, mutta nyt eivät. Onko vika kitarassa vai läpyskässä ja kuinka korjaan vian? Kiitos todella paljon sille, joka osaa minua auttaa. En haluaisi viedä kitaraa huoltoon, enkä ostaa uutta, joten jos saisin sen korjattua kotikonstein, niin se olisi loistavaa.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Juho92: Guitar Hero-ohjaimeni on melko uusi, mutta nyt ilmeni kuitenkin sellainen ongelma, että kitarassa vilkkuu punainen valo, mutta ei koko ajan. Mustassa konsoliin liitettävässä läpyskässä ei pala, eikä vilku punainen valo. Kun laitan pelin koneeseen ja yritän päästä pelaamaan, niin en pysty liikkumaan valikossa. Kitara ja läpyskä eivät ole siis kytketty toisiinsa? Aiemmin ne toimivat, mutta nyt eivät. Onko vika kitarassa vai läpyskässä ja kuinka korjaan vian? Kiitos todella paljon sille, joka osaa minua auttaa. En haluaisi viedä kitaraa huoltoon, enkä ostaa uutta, joten jos saisin sen korjattua kotikonstein, niin se olisi loistavaa.
Pidä niin siitä "läpyskässä" olevaa nappia niin kauan pohjassa että se valo syttyy palamaan. Sitten painat kitaran vihreää painiketta niin kitara ja "läpyskä" linkkaavat toisensa
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti cpenter83:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Juho92: Guitar Hero-ohjaimeni on melko uusi, mutta nyt ilmeni kuitenkin sellainen ongelma, että kitarassa vilkkuu punainen valo, mutta ei koko ajan. Mustassa konsoliin liitettävässä läpyskässä ei pala, eikä vilku punainen valo. Kun laitan pelin koneeseen ja yritän päästä pelaamaan, niin en pysty liikkumaan valikossa. Kitara ja läpyskä eivät ole siis kytketty toisiinsa? Aiemmin ne toimivat, mutta nyt eivät. Onko vika kitarassa vai läpyskässä ja kuinka korjaan vian? Kiitos todella paljon sille, joka osaa minua auttaa. En haluaisi viedä kitaraa huoltoon, enkä ostaa uutta, joten jos saisin sen korjattua kotikonstein, niin se olisi loistavaa.
Pidä niin siitä "läpyskässä" olevaa nappia niin kauan pohjassa että se valo syttyy palamaan. Sitten painat kitaran vihreää painiketta niin kitara ja "läpyskä" linkkaavat toisensa
Kuinkas kauan tuota nappia pitäisi painaa, että se syttyy palamaan viimeistään? Eilen painoin melko kauan sitä, eikä se valo syttynyt. Laitanko pelin jo koneeseen ja koneen päälle, vai painanko nappia ilman pelin koneeseen laittamista aluksi?
Kokeilin äsken uudestaan ja painoin läpyskän mustaa nappia pohjassa jonkin aikaa, mutta valo ei syttynyt. Mitä muuta voisin tehdä, vai pitäisikö nappia painaa pohjassa todella kauan? Luin muiltakin sivuilta näistä ongelmista ja jossain käskettiin painaa jotain konsolin nappia ja ohjaimen PS-nappia, mutta mitä konsolin nappia minun pitäisi painaa ja kuinka se vaikuttaa tuohon? Mikä tuo ohjaimen PS-nappi on?