User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 00:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > kuinka saada sms playeri tunnistamaan muistitikun?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kuinka saada SMS playeri tunnistamaan muistitikun?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
prunamies
Newbie
_
7. heinäkuuta 2009 @ 14:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olen viettänyt jo monta hikistä tuntia tuon playstationin kimpussa saadakseni SMS playerin tunnistamaan 8gigasen Kingstonin muistitikkuni. Voisiko olla, että se ei edes tunnista niin isoa tikkua? Minulla on V9 pleikkari ja olen yrittänyt SMS playerin versioita 2.9 R1, 2.8, 2.6 R1, 2.6, 2.5 R4. SMS ei vaan näytä reagoivan tikkuun mitenkään. Olenko kokeillut liian uusia versioita vai kenties unohtanut tehdä jotain oleellista? Olisi hyvä saada ihan kädestäpitäen ohjeita. Kiitos jo etukäteen.
Senior Member

6 tuotearviota
_
7. heinäkuuta 2009 @ 15:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tuossa muistin koossa mitään rajoituksia oikein ole. Mutta tiedostojärjestelmä pitää olla FAT32.

Kai olet muuten laittanut SMS valikosta USB:n käyttöön? :)

Ja jotkut tikut vaan ei yksinkertaisesti toimi PS2:ssa.

The future is not set. Theres no fate but that which we make for ourselves.
Oon Consoleforumsin mysticy, PS2-Scenen MysTiCy ja Maxconsolen toad86.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Super Nintoaster! :D https://sites.google.com/site/markosstuff/super-nintoaster
prunamies
Newbie
_
7. heinäkuuta 2009 @ 22:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo sehä siinä oli että en ollu keksiny laittaa sitä usbia käyttöön. Kiitos paljon avusta.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > kuinka saada sms playeri tunnistamaan muistitikun?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy