PS2 liitettynä tietokoneeseen
|
|
Tooomas
Junior Member
1 tuotearvio
|
13. syyskuuta 2009 @ 16:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli minulla on ps2 jonka haluaisin liittää PC:hen, johdot jolla liitetään ps2 ja pc on, tai ainakin, luulisin mutta mitens saan kuvan näkymään kun ei ole mitään ns kanavia PC:ssä.
|
Senior Member
6 tuotearviota
|
13. syyskuuta 2009 @ 20:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli mitä johtoja sulla siis on? Mikään USB, firewire tai lähiverkkojohto ei riitä. Ainoa vaihtoehto on videoliittimen kautta.
Tuohon kannattaa hankkia joku kuvankaappauskortti tai analoginen digiboxi-kortti/USB touhu.
The future is not set. Theres no fate but that which we make for ourselves.
Oon Consoleforumsin mysticy, PS2-Scenen MysTiCy ja Maxconsolen toad86.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Super Nintoaster! :D https://sites.google.com/site/markosstuff/super-nintoaster
|
Tooomas
Junior Member
1 tuotearvio
|
13. syyskuuta 2009 @ 20:12 |
Linkki tähän viestiin
|
siis perjaattees ne scarttiiin menevät johdot menee sellaiseen liittimeen jonka voi liittää koneeseen, en tiedä johdon nimeä. tuli koneen mukana.
|
Senior Member
6 tuotearviota
|
13. syyskuuta 2009 @ 20:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos siinä on 15 pinniä, se on VGA-liitin, ja sen saa liitettyä näyttöön, eikä tietokoneeseen.
Ja sitä voi käyttää vain progressive scan tukevissa peleissä.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
|
Tooomas
Junior Member
1 tuotearvio
|
13. syyskuuta 2009 @ 21:15 |
Linkki tähän viestiin
|
on mulla koneessakin sellainen paikka mihin tämä johto sopii, johdossa lukee :E119932-U AWM 2990 80'C 30V 28AWG VW-1 Low voltage computer cable, Ja johdon päässä lukee AV IN.
Johdossa on 8Pinniä,
johto on tämän näköinen:
paremman kuvan saa jos tarvitsee.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. syyskuuta 2009 @ 21:22
|
Senior Member
6 tuotearviota
|
13. syyskuuta 2009 @ 21:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Näyttää S-videojohdolta.
En tiiä mahtaako sellaisia näytönohjaimia olla jotka ottaa videota sisään. Itellä antaa tuon liittimen kautta vain ulos.
Oon hypännyt pois sen verran PC-kehityksen rattailta että tieto loppuu tähän.
eli tutki konettasi, mihin se pystyy, ja siinä samalla löydät oikeat kuvankaappausohjelmat :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. syyskuuta 2009 @ 21:24
|
Tooomas
Junior Member
1 tuotearvio
|
13. syyskuuta 2009 @ 21:25 |
Linkki tähän viestiin
|
mutta siis mihin tämä johto on tarkoitettu? koska melko tarpeeton on ollut kun en tiedä mitä sillä tekee
EDIT: googlasin ni löysin ohjeet jolla saa yhdistettyä ja tulin siihen tulokseen että ei kannata hintaa tulee liikaa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. syyskuuta 2009 @ 21:27
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
6 tuotearviota
|
13. syyskuuta 2009 @ 23:51 |
Linkki tähän viestiin
|
No monissa telkkareissa on S-video, eli SVHS tulo. Se lähettää kuvan lievästi paremmin kuin komposiitti. Se lähettää krominanssi ja luminanssitiedot eri johdoissa. En nyt muista tarkalleen mikä siinä on niin hienoa ja oliko ne tommossia termejä.
Nyt nukkumaan ja töihin...
|