User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 05:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 pelien polttaminen cd-levylle
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PS2 pelien polttaminen CD-levylle
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
simoksi
Newbie
_
31. toukokuuta 2010 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis oon tässä nyt pähkäilly että mites se pitäis tehä ? Ku mul on nyt kansio mis on monta(sataa?) .rar tiedostoa. Ja sitte oon lukenu että jos polttaa levylle niin tarvii pleikkariin sellasen 'modchipin' onko totta ? Koska minulla sitä ei ole. Ajattelin nyt tässä ihan tietämättömänä jos kokeilisin tehdä tuosta kansiosa yhden .ISO tiedoston ja polttaa sen levylle. Olenko aivan hakoteillä ?
jkstone
Suspended permanently
_
3. kesäkuuta 2010 @ 22:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pleikkari pitää olla modattu, jotta pelit toimisivat.
Noi rar-tiedosto ei toimi sellaisenaan, vaan kai ne pitää isoksi muuttaa, tietysti jossain voi olla toisinkin.

Modausta ei tartte tehä jos käyttää esim. swap magic levyä.

jandede
Junior Member

1 tuotearvio
_
11. kesäkuuta 2010 @ 13:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Purkaa vaikka ensimmäinen rar siitä niin pitäisi samaan hakemistoon tulla kansio, jossa ISO tiedosto(winrar osaa purata kakki rarit samaan aikaan).

Kone täytyy olla modattu. Swap magic on yksi vaihtoehto niin kuin edellinen mainitsi.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 pelien polttaminen cd-levylle

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy