User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 00:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 pelin poltto
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ps2 pelin poltto
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
saturnASD
Newbie
_
30. heinäkuuta 2009 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei! Minulla on koneella Flatout 2, mutta siinä on jotain ihmetiedostoja, pääte on r00, r01, r02 jne. aina tuonne r48 asti, ja sitten on vielä yksi, joka on .rar tiedosto. osan rXX tiedostojen kuvakkeena on Winrar. Mitä minun pitää tehdä, että saan tehtyä noista .ISO tiedoston? Puranko nuo kaikki, ja sitten teen sen .ISO tiedoston vai miten? Olisin erittäin kiitollinen, jos joku voi auttaa, ja tarvitsisin, pikaista apua. Kiitos neuvoista jo etukäteen.

Vielä sellaista kysyn, että kun on yksi toinenkin peli koneella, ja se on jo valmiiksi .ISO tiedosto, mutta siinä tuli mukana myös joku .md5 tiedosto, niin että poltanko tuon .ISOn lisäksi myös tuon .md5 tiedoston levylle?

E: ratkaisu löydetty :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. elokuuta 2009 @ 22:06

Senior Member

6 tuotearviota
_
30. heinäkuuta 2009 @ 19:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei täällä saa puhua piratismista, ainakaan noin läpinäkyvästi :)

Mutta poltat sen ISO:n imagenpoltto-ohjelmalla, esim imgburn.

The future is not set. Theres no fate but that which we make for ourselves.
Oon Consoleforumsin mysticy, PS2-Scenen MysTiCy ja Maxconsolen toad86.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Super Nintoaster! :D https://sites.google.com/site/markosstuff/super-nintoaster
saturnASD
Newbie
_
30. heinäkuuta 2009 @ 20:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niinnii, kyllä mä sen tiedän että se pitää polttaa, mutta miten mä saan sen .iso tiedoston noista? x_X
Kellukka
Member
_
31. heinäkuuta 2009 @ 15:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä tuosta tietää että kyse on piratismista ?!. Jokainen pystyy itse tekemään noista peleistä varmuuskopioita ja pakkaamaan ne winrarrilla osiin ja myös purkaa ne klikkaamalla ensimmäistä rar tiedostoa.

Kumpikaan noista kysymyksistä ei ole mielestäni läpinäkyvästi piratismia ja toisaalta molemmat saattavat liittyä piratismiin.
Senior Member

6 tuotearviota
_
31. heinäkuuta 2009 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kellukka:
Mistä tuosta tietää että kyse on piratismista ?!. Jokainen pystyy itse tekemään noista peleistä varmuuskopioita ja pakkaamaan ne winrarrilla osiin ja myös purkaa ne klikkaamalla ensimmäistä rar tiedostoa.

Kumpikaan noista kysymyksistä ei ole mielestäni läpinäkyvästi piratismia ja toisaalta molemmat saattavat liittyä piratismiin.
Ken osaa pakata, osaa myös purkaa :)

The future is not set. Theres no fate but that which we make for ourselves.
Oon Consoleforumsin mysticy, PS2-Scenen MysTiCy ja Maxconsolen toad86.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Super Nintoaster! :D https://sites.google.com/site/markosstuff/super-nintoaster
Kellukka
Member
_
2. elokuuta 2009 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan se näinkin. Paitsi jos isoveli pakas ja muutti sen jälkeen taiwaniin eikä ottanut puhelinta matkaan.
Mainos
_
__

_
ronsku92
Newbie

9 tuotearviota
_
5. elokuuta 2009 @ 19:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Purat sen yhden tiedoston winrarilla. Nuo part tiedostot ovat vain osia pakatusta tiedostosta, eikä ole väliä minkä niistä purat, ohjelma osaa kyllä koota ne kaikki yhdeksi.

Winrar ohjelman käyttäoppaita löytynee googlettamalla useampiakin.

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 pelin poltto

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy