Hei! Minulla on koneella Flatout 2, mutta siinä on jotain ihmetiedostoja, pääte on r00, r01, r02 jne. aina tuonne r48 asti, ja sitten on vielä yksi, joka on .rar tiedosto. osan rXX tiedostojen kuvakkeena on Winrar. Mitä minun pitää tehdä, että saan tehtyä noista .ISO tiedoston? Puranko nuo kaikki, ja sitten teen sen .ISO tiedoston vai miten? Olisin erittäin kiitollinen, jos joku voi auttaa, ja tarvitsisin, pikaista apua. Kiitos neuvoista jo etukäteen.
Vielä sellaista kysyn, että kun on yksi toinenkin peli koneella, ja se on jo valmiiksi .ISO tiedosto, mutta siinä tuli mukana myös joku .md5 tiedosto, niin että poltanko tuon .ISOn lisäksi myös tuon .md5 tiedoston levylle?
The future is not set. Theres no fate but that which we make for ourselves. Oon Consoleforumsin mysticy, PS2-Scenen MysTiCy ja Maxconsolen toad86.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Super Nintoaster! :D https://sites.google.com/site/markosstuff/super-nintoaster
Mistä tuosta tietää että kyse on piratismista ?!. Jokainen pystyy itse tekemään noista peleistä varmuuskopioita ja pakkaamaan ne winrarrilla osiin ja myös purkaa ne klikkaamalla ensimmäistä rar tiedostoa.
Kumpikaan noista kysymyksistä ei ole mielestäni läpinäkyvästi piratismia ja toisaalta molemmat saattavat liittyä piratismiin.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kellukka: Mistä tuosta tietää että kyse on piratismista ?!. Jokainen pystyy itse tekemään noista peleistä varmuuskopioita ja pakkaamaan ne winrarrilla osiin ja myös purkaa ne klikkaamalla ensimmäistä rar tiedostoa.
Kumpikaan noista kysymyksistä ei ole mielestäni läpinäkyvästi piratismia ja toisaalta molemmat saattavat liittyä piratismiin.
The future is not set. Theres no fate but that which we make for ourselves. Oon Consoleforumsin mysticy, PS2-Scenen MysTiCy ja Maxconsolen toad86.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Super Nintoaster! :D https://sites.google.com/site/markosstuff/super-nintoaster
Purat sen yhden tiedoston winrarilla. Nuo part tiedostot ovat vain osia pakatusta tiedostosta, eikä ole väliä minkä niistä purat, ohjelma osaa kyllä koota ne kaikki yhdeksi.
Winrar ohjelman käyttäoppaita löytynee googlettamalla useampiakin.