User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 04:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 pelin varmuuskopioinnin poltto ei onnistu?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PS2 pelin Varmuuskopioinnin poltto ei onnistu?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Champpi4
Newbie
_
11. huhtikuuta 2010 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ollu Swap magic coder 3.8 jo aika kauan jä käytän myös Free MC boottia.
Eli kun poltan Imagen (yli 600Mb) DVD levylle niin poltto onnistuu mutta kun kokeilen sitä PS2:lla niin levy pyörii, mutta näyttö on musta eikä ääntäkään kuulu. Olen kokeillut polttaa neljällä eri ohjelmalla (4x kirjoitusnopeudella) jotka ovat Alcohol 120% , Nero , UltraISO ja IMGburn kaikilla sama tulos.En usko, että se johtuu PS2 laaserista, koska kokeilin yhtä toista imagee joka oli poltettu DVD levylle (toimii moitteettomasti) mutta kun nyt poltan sen niin ei onnistu. Kokelin myös toisella koneella sitä Imagee niin se toimi mutta tosi kehnosti pätki paljon.Poltan kaikki pelit DVD-R:lle

Sori kun en osaa selittää, mutta toivon mukaan pystytte auttamaan.Kiitos.
Senior Member

11 tuotearviota
_
13. huhtikuuta 2010 @ 00:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo Swap magic coder ei muistaakseni tukenut kaikkia pelejä. Googlettamalla löydät kyllä listan noista tuetuista peleistä. Tai sitten voit kokeilla polttaa toisen pelin.

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.
Kellukka
Member
_
13. huhtikuuta 2010 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Champpi4:
Mulla on ollu Swap magic coder 3.8 jo aika kauan jä käytän myös Free MC boottia.
Eli kun poltan Imagen (yli 600Mb) DVD levylle niin poltto onnistuu mutta kun kokeilen sitä PS2:lla niin levy pyörii, mutta näyttö on musta eikä ääntäkään kuulu. Olen kokeillut polttaa neljällä eri ohjelmalla (4x kirjoitusnopeudella) jotka ovat Alcohol 120% , Nero , UltraISO ja IMGburn kaikilla sama tulos.En usko, että se johtuu PS2 laaserista, koska kokeilin yhtä toista imagee joka oli poltettu DVD levylle (toimii moitteettomasti) mutta kun nyt poltan sen niin ei onnistu. Kokelin myös toisella koneella sitä Imagee niin se toimi mutta tosi kehnosti pätki paljon.Poltan kaikki pelit DVD-R:lle

Sori kun en osaa selittää, mutta toivon mukaan pystytte auttamaan.Kiitos.

polttava asemakin saattaa jossain vaiheessa tulla tiensä päähän. kokeile myös toista levymerkkiä.
Champpi4
Newbie
_
14. huhtikuuta 2010 @ 09:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
polttava asemakin saattaa jossain vaiheessa tulla tiensä päähän. kokeile myös toista levymerkkiä.
Olen kokeillut myös toisella polttoasemalla siinä Image käynnistyi, mutta pätki paljon ja vika ei ole Imagessa koska Olen kokeillut toisella pelillä josta minulla on jo toimiva varmuuskopio, mutta kun kokelin varmuuskopioida sitä niin sama ongelma Ilmenee

Kiitos vastauksista
Kellukka
Member
_
14. huhtikuuta 2010 @ 15:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Champpi4:
Lainaus:
Olen kokeillut myös toisella polttoasemalla siinä Image käynnistyi, mutta pätki paljon ja vika ei ole Imagessa koska Olen kokeillut toisella pelillä josta minulla on jo toimiva varmuuskopio, mutta kun kokelin varmuuskopioida sitä niin sama ongelma Ilmenee

Kiitos vastauksista
Siksi ehdotinkin levymerkin vaihtoa kokeeksi. Saatat yllättyä.
Champpi4
Newbie
_
16. huhtikuuta 2010 @ 09:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alkuperäisen viestin kirjoittaja,Kellukka
Lainaus:
Siksi ehdotinkin levymerkin vaihtoa kokeeksi. Saatat yllättyä.
No Täytyypä kerätä rahaa kun olen Tilannut uutta konetta(meni mukavasti rahaa). Ilmoittelen sitten miten käy.

ja Kiitos avusta

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. huhtikuuta 2010 @ 09:12

Kellukka
Member
_
16. huhtikuuta 2010 @ 12:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kai yks levy maksa kuin korkeintaan euron. Monesti ne ongelmat johtuu huonosta mediasta.
Champpi4
Newbie
_
16. huhtikuuta 2010 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kellukka:
Ei kai yks levy maksa kuin korkeintaan euron. Monesti ne ongelmat johtuu huonosta mediasta.
Totta ,mutt taidan vaan suoraan ostaa 50kpl kun tartteen muutenkin muuhun sälään noita levyjä.
Mainos
_
__

_
Kellukka
Member
_
16. huhtikuuta 2010 @ 19:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo-o...Minäkin tilasin saksasta 100 kpl setin dvd levyjä vain todetakseni ettei ne toimi. Kaverin polttavalla niistä saatiin aikaan jonkinlaisia kopioita mutta voi sanoa että raha meni harakoille. Onneksi sain seuraavasta satsista edes jonkinlaisen alennuksen kun tein reklamaation. Yksittäin ne levyt kannattaa ensin ostaa että löytyy se sopiva yhdistelmä polttavaan/ps2 konsoliin.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 pelin varmuuskopioinnin poltto ei onnistu?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy