User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 18:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > usbadvancen käyttö?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
USBAdvancen käyttö?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tommito
Suspended due to non-functional email address
_
4. lokakuuta 2009 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen käyttänyt USBAdvancea (Swap Magicin kanssa asennettu FMCB -> ulauncherELFin muistitikun (Kingston, 4 GB) avulla käynnistys) varmuuskopioitujen pelien pelaamiseen linssin huonouden takia. Olen kuitenkin käytön aikana huomannut pari epäkäytännöllistä kohtaa joihin toivon vastausta:

1) Etenkin yli 2 gigan pelit eivät pyöri kunnolla, osa pätkii ja osa ei toimi ollenkaan. Kaksi alle gigan peliä pyörivät ihan kiltisti. Missä vika, onko korjattavissa?

2) Jos asennan kaksi tai enemmän peliä muistitikulle, mikään niistä ei näy USBAdvancen valikossa. Uskon, että on kuitenkin mahdollista asentaa kaksi peliä muistitikulle, missä siis vika? (On koitettu myös sitä että molemmat pelit eri kansioihin, muttei toimi :/)
Jake71
Member
_
29. lokakuuta 2009 @ 00:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi! Osa peleistä toimii pätkien koska usb-portti on niin hidas.
Varmaan asennat pelit usbextreme-siirto-ohjelmalla? Sillä se tekee konfigurointifileeseen aina muutokset kun tulee uusi peli. Pelien lukumäärää ei ole rajoitettu mitenkään. Itse käytän myös usbadvancea ja ulkoista usb-kovalevyä.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > usbadvancen käyttö?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy