User Käyttäjä Salasana  

perjantai 26.12.2025 / 23:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > 8mb/1 netti, ja korkea ping.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
8mb/1 netti, ja korkea ping.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
iViljami
Suspended due to non-functional email address
_
19. elokuuta 2009 @ 12:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pelaan tällä hetkellä peliä nimeltä Gunz. yleensä suomalaisille on ping 5-15. itselläni on 25-35 joka on ping joka yleensä normaalisti olisi jonkun Hollantilaisen ping suomalaiselle. Onko kenelläkään mitää apua, olen melkein kaikkea koittanut, internet operaattorin vaihtoi en vielä ole, jos vaihtaisin nettinopeauden 12/3 mb, mauhtaisiko se korjata asian? ps. ja minulla ei ole latauksia päällä, eikä koneessa ole viruksia.
Junior Member
_
19. elokuuta 2009 @ 14:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti iViljami:
Pelaan tällä hetkellä peliä nimeltä Gunz. yleensä suomalaisille on ping 5-15. itselläni on 25-35 joka on ping joka yleensä normaalisti olisi jonkun Hollantilaisen ping suomalaiselle. Onko kenelläkään mitää apua, olen melkein kaikkea koittanut, internet operaattorin vaihtoi en vielä ole, jos vaihtaisin nettinopeauden 12/3 mb, mauhtaisiko se korjata asian? ps. ja minulla ei ole latauksia päällä, eikä koneessa ole viruksia.

Ei tuo ping kovin korkealta kuulosta.

Intel core2 duo E8400 3.5ghz
asus p5n-t deluxe
4 gt ram
Asus hd4890
vista home premium 64bit/xp home
iViljami
_
19. elokuuta 2009 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no ei varmaan kuulosta, mutta kyseises pelis suomi pingit kuuluis olla semmoset 5-15, ja mulla ne menee ihan liikaa jostain syystä
Member
_
19. elokuuta 2009 @ 14:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä tuo nyt tosiaan mikään paha ole, oletko edes huomannut siitä mitään käytännön haittaa vai häiritseekö vain tuo "suuri" luku? Oletko koittanut muita pelejä ja seurannut pingiä? Kaistasi nosto nopeammaksi ei tuohon asiaan auta.
Senior Member

4 tuotearviota
_
19. elokuuta 2009 @ 15:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jeah kaistan nopeus ei vaikuta pingiin
iViljami
_
19. elokuuta 2009 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti eekoo:
Eipä tuo nyt tosiaan mikään paha ole, oletko edes huomannut siitä mitään käytännön haittaa vai häiritseekö vain tuo "suuri" luku? Oletko koittanut muita pelejä ja seurannut pingiä? Kaistasi nosto nopeammaksi ei tuohon asiaan auta.
suuresta pingistä on käytönnön haittaa , ja minulla on myös normaalia suuremmat jokaisessa pelissä mitä olen testannut
Spaddu86
Member

2 tuotearviota
_
20. elokuuta 2009 @ 11:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuskin huomaisit pelissä mitään eroa vaikka pingi olisikin hieman pienempi ellet lukuja tuijota.

Pelin rate asetukisa säätämällä voi ehkä saada jotakin aikaan mutta tuskin paljoa, operaattorin vaihto saattaa auttaa tai huonontaa.

Jos peli ei kuitenkaan lagaa niin turha stressaa noin pienestä pingi erosta.
miikate
Junior Member

5 tuotearviota
_
20. elokuuta 2009 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Spaddu86:
Tuskin huomaisit pelissä mitään eroa vaikka pingi olisikin hieman pienempi ellet lukuja tuijota.

Pelin rate asetukisa säätämällä voi ehkä saada jotakin aikaan mutta tuskin paljoa, operaattorin vaihto saattaa auttaa tai huonontaa.

Jos peli ei kuitenkaan lagaa niin turha stressaa noin pienestä pingi erosta.

Tosi on, itse pelaan BF2 ja ping yleensä 50-99 mutta hyppii jopa 250iin ajoittain, ei haittaa
leffa1
Member
_
20. elokuuta 2009 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla oli ennen kans pingit 100-250 cod4 pelatessa integroidulla näyttiksellä ja peli pätki aika kovasti
mutta asia korjaantui kun ostin uuden näyttiksen nytte on pingit 40-60

ootko muuten kattonu että sulla ei oo hirveesti ohjelmia päällä taustalla sekin vaijkuttaa pingiin

AMD black edition 7750 2.70GHZ, A-datan Game 4 GB 800mhz, asus m4a78-e, grainward gts 250, Crossari HX 650 wattia, samsungin 500GB 16mb sata2, vista home premium 64bit, acer 23 Full Hd, Netti 100/10

thejammy
Senior Member

6 tuotearviota
_
22. elokuuta 2009 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aikamoinen guru saa olla jos huomaa tuon 10-30MILLISEKUNTIN eron pingissä... en kyllä itse ole varmaan ikinä törmännyt noin matalaan pingiin, aina pelaan jollain ~80 pingillä eikä se häiritse _yhtään_
todennäköisesti jos näytön,näppäimistön ja hiiren viive on isompi kuin tuo.

tuossapa onkin peli jossa voit testata omia refleksejä, eipä paljoa tuossa vaikuta tuo sanomasi 0.035s http://www.fingertime.com/bullettime.php

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. elokuuta 2009 @ 15:25

Mainos
_
__

_
Member

10 tuotearviota
_
31. elokuuta 2009 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen tuota peliä pelannut ja sanon että siinä on semmoinen meno että tuo pingi ei tuo muutosta mitenkään. Netin nopeuden vaihtaminen ei vaikuta asiaan mitenkään eikä tosiaankaan mikään koneen rauta, paitsi jotkut 50' luvun (lol). Veikkaan että joku ohjelma taustalla syö sinulta hiukan (joku selain, mese, mikä vaa mikä käyttää nettiä).

3DMark05: 27858, 06: 21477, Vantage: 18882 | Intel core i7 860 3.22GHz | G.Skill 8Gb 1600MHz | Nvidia GeForce GTX 295 | Asus P7P55D Deluxe | LC Power 850W | 2TB Seagate, LaCie | Logitech G19 | Roccat Kone [+] | Roccat Kave 5.1 Headset | BenQ 24"+ LG 19" | Thermaltake Soprano Dx | JVC-RX-5060 @5.1 | Boston Acoustics 12", Pioneer, Philips |
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > 8mb/1 netti, ja korkea ping.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy