User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 08:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > aion peli ei poistu
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Aion peli ei poistu
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Willisukka
Newbie
_
16. toukokuuta 2014 @ 10:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yritin ladata Aion peliä. Tein oman kansion Program fileen nimeltä Aion peli.
Se miksi yritin poistaa koko tiedostoa oli se etten saanut peliä ladattua.

Poistin pelin kohdasta ohjauspaneeli - ohjelmat - ohjelmat ja toiminnot
Ohjelma näytti poistuvan normaalisti, mutta tämä hemmetin Aion peli kansio (jonka olin luonnut) jäi ja sen sisällä ovat tiedostot $patch$ ja tämän alla tiedosto 36

Kun katsoin kansion ominaisuudet täydet käyttäjäoikeudet ovat jollakin luoja-omistajalla (tarkottaako tämä minua vai onko tämä luoja joku muu???) ja minulla itselläni. Yritin estää luojan käyttöoikeuksia, mutta en onnistunut. Minulta on evätty tämän kansion poistaminen.
Suojausasetusvirhe
Virhe asetettaessa suojaustietoja seuraavalle kohteelle.
c/program files/Aion peli/$patch£/36 käyttö estetty

Yritin poistaa Aion peli kansion manuaallisesti, mutta minulla ei ole järjestelmävalvojan oikeuksia vaikka olen koneen ainut käyttäjä ja koneen mukaan olen järjestelmänvavoja. Miten saan tämän tiedoston pois?

Oon tosi huono näitten koneitten kanssa, joten jos joku osaisi neuvoa ihan rautalangasta väännettynä oisin tosi kiitollinen =)
Senior Member
_
16. toukokuuta 2014 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

CM 690 II Advanced, i5 2500K, MSI P67A-C43, Scythe Mugen-2 Revision B, XFX Pro550 80+ pronze, CORSAIR DDR3-1600 2*2G CL9 VENGEANCE, Asus r9 290x directCU II ,Samsung 830 SSD 128Gb+ 4.5 teraa, Win 7.
Willisukka
Newbie
_
17. toukokuuta 2014 @ 10:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos,tuo ohjelma toimi.
Sain ne hemmetin kansion ja tiedostot pois =)

Kyllähän ne tiedostot yritti jotain vinkua, etteivät poistu ja ettei mulla ole niitä järjestelmävalvojan oikeuksia, mut ku yksitellen alko niitä ruksimaan niin sain ne nujerrettuu. =)
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > aion peli ei poistu
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy