User Käyttäjä Salasana  

perjantai 26.12.2025 / 08:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > amazon.de ja lotro
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
amazon.de ja lotro
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

11 tuotearviota
_
2. lokakuuta 2010 @ 13:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin en nyt tiennyt mihin laittasin taas mutta koska tämä koskee myös pelejä niin tännehhän mä sen laitan.

Niin olen pelaillut tuota lotroa nytten kun siitä tuli f2p ja haluisin vipin mutta en maksaa 15? kuussa ja haluaisin myös MoM ja selailin nettiä ja löyty pieni keskustelu samasta aiheesta niin siellä oli linkki tähän http://www.amazon.de/Herr-Ringe-Online-S...85101324&sr=8-2 elikkä tulee SoA+30 päivää vip ja MoM mukavuuksineen.

halvemmalla saisi kun tilaisi englannista(amazon.co.uk) mutta siinä aina kestää 2 wiikkoa ja nyt ei yhtään tee mieli odotaa sitä aikaa niin tulisikos tuolta saksasta nopeammin?
Ja kyllä huomaan että tuo on codemasterin ja se on tarkoituskin.

Tai olisiko teillä mitään ehdotuksia mistä se kanattaisi tilata?

FX-8350
GTX 660 SLI
Win8
Roperi
Junior Member
_
2. lokakuuta 2010 @ 20:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti velho434:
Niin en nyt tiennyt mihin laittasin taas mutta koska tämä koskee myös pelejä niin tännehhän mä sen laitan.

Niin olen pelaillut tuota lotroa nytten kun siitä tuli f2p ja haluisin vipin mutta en maksaa 15? kuussa ja haluaisin myös MoM ja selailin nettiä ja löyty pieni keskustelu samasta aiheesta niin siellä oli linkki tähän http://www.amazon.de/Herr-Ringe-Online-S...85101324&sr=8-2 elikkä tulee SoA+30 päivää vip ja MoM mukavuuksineen.

halvemmalla saisi kun tilaisi englannista(amazon.co.uk) mutta siinä aina kestää 2 wiikkoa ja nyt ei yhtään tee mieli odotaa sitä aikaa niin tulisikos tuolta saksasta nopeammin?
Ja kyllä huomaan että tuo on codemasterin ja se on tarkoituskin.

Tai olisiko teillä mitään ehdotuksia mistä se kanattaisi tilata?
Kuis olet päässyt F2P:tä pelailemaan ku ei euroopassa ole vielä julkaistu? Vai pelailetko amerikkalaista versiota?
Member

11 tuotearviota
_
2. lokakuuta 2010 @ 23:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu, sitä amerikan oon pelillu.

kanssa aattelin ku se f2p ei oo viel euroopassa niin sittenhän mun kandeis tilata ne amerikasta 15?(postikulut mukana) kun kestäs max se kuukaus ja uk:sta kestäs max 2 wiikkoo mut maksas 20?(postikulut mukana)

wai kandeisko tässä nty vaa ostaa ihan digital downloadin ni ei tarttis miettii kauvan se kestää ja postikuluja?
Mainos
_
__

_
Roperi
Junior Member
_
3. lokakuuta 2010 @ 11:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti velho434:
juu, sitä amerikan oon pelillu.

kanssa aattelin ku se f2p ei oo viel euroopassa niin sittenhän mun kandeis tilata ne amerikasta 15?(postikulut mukana) kun kestäs max se kuukaus ja uk:sta kestäs max 2 wiikkoo mut maksas 20?(postikulut mukana)

wai kandeisko tässä nty vaa ostaa ihan digital downloadin ni ei tarttis miettii kauvan se kestää ja postikuluja?
Juu, no mä ainakin oottelen sen euroopan version julkistamista. :)
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > amazon.de ja lotro

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy