User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 04:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > battlefield 3 ongelmat/keskustelu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Battlefield 3 ongelmat/keskustelu
  Siirry:

Battlefield 3 "virallinen" ketju, kaikki muut ketjut tullaan ohjaamaan tähän ketjuun.

Jos mietit pyöriikö peli koneellasi, voit kysyä myös täällä: http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-88/kysy_taalla-pyoriiko-881753/

..Ja jos on tarvetta uudelle koneelle, täältä apua siihen:
http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/215
Kirjoittaja Viesti
haukimies
Member
_
17. tammikuuta 2012 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti leinmi:
Jos se peli toimii niin onko siitä haittaa. Itteeni kiinnostas et millä sen yksinpelin saa toimimaan kun ois sitäkin kiva pelailla.
Mutta kun peli ei toimikkaan heti kun menen servuun noin pari minuuttia heittää pihalle tuollaisen ongelman kanssa!
ric_91
Suspended due to non-functional email address
_
17. tammikuuta 2012 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti haukimies:
Piti vielä kysyä, että aina kun menen servuun tulee tollane Violation (IGNORING QUERIES) #9006 joku pB ongelma.
Koitas päivittää PunkBuster.

Pelikone: Super Flower 2000B-BK Full Tower / Z77X-UD3H / i7-3770K @4.8GHz / Asus DCII GTX 780 / Ripjaws 8GB @1866MHz / Samsung 830 256GB SSD / XFX 650W / Antec H2O 1220 / Windows 7 || 3DMark11 = X5331 || GigaWorks T40II & Siberia V2 / MX518 & 6Gv2 / Dell U2412M

HTPC: Cooltek U3 / F2A88XM-D3H / A6-5400K / TG Vulcan 2400MHz / Samsung 830 128GB SSD / Super Flower 450W modular
haukimies
Member
_
17. tammikuuta 2012 @ 19:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ric_91:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti haukimies:
Piti vielä kysyä, että aina kun menen servuun tulee tollane Violation (IGNORING QUERIES) #9006 joku pB ongelma.
Koitas päivittää PunkBuster.
Kokeiltu on jo
Eikeksi
Junior Member

1 tuotearvio
_
18. tammikuuta 2012 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin eli oma ongelmani ei välttämättä täysin suoraan kuulu tähän ketjuun mutta laitan silti.

Rupeaa oikeasti vituttamaan aivan saatanasti kun netti ja peli kaatuu. Sain korjattua aikaisemman ongelmani eli sen kun peli kaatui juuri ennen tilastoja. Poistin koneeltani vain gamer osd ja erään toisen ohjelman ja tämä ongelma poistui. (Kuulostaa toki jonneilulta, mutta erittäin ärsyttävää pidemmän päälle.)

Vaikuttaako tähän netin/pelin epävakauteen esim. tämä minun telewell ea510 v3c boxini? Käytän nettiäni 4 portista joka ei ole natin takana. Boxi taitaa olla siltaavassa tilassa. Boxi on menty päivittämään ja kaikkien asetusten pitäisi olla kohdillaan, sen varmisti kaverini joka on ict alan käynyt ja ymmärtää enemmän näistä härpäkkeistä kuin minä. Lisäksi olen laittanut verkkokortin asetuksista siten, että se ei mene lepotilaan joten siitäkään tämä kaatuili ei voi johtua.

Onko siis mahdollista, että tuo boxi tai verkkokortti on kuitenkin paskana? Aina kun peli ja netti kaatuvat niin internet valo ei pala boxissa ja battlelog tarjoaa joko "your connection to the server timed out" tämä yleisin, tai sitten harvemmin "you were disconnected from ea online" (en ole varma oliko sanasta sanaan näin tämä jälkimmäinen).

Vai onko sellainenki mahdollisuus vielä, että ongelmani on soneran päässä/ linjoissa? Olen huomannut myöskin, että useimmiten kaatuilu lisääntyy jos veljeni pelaa ps3 samaan aikaan wlanin kautta pelejä (taitaa tulla liikaa kuormaa boxiin). Yleensä normi käytössä netti ei kaadu kuten nettiä selatessa, se ilmenee pääosin juurikin pelatessa. Windows palomuurini on kytketty pois päältä joten sekään ei voi ahdistaa tässä. Olen yrittänyt etsiä syytä ongelmaani jo 2viikkoa, mutta en vain löydä ja tiedä. Toivottavasti joku atk valveutunut henkilö voisi vielä yrittää auttaa minua (ennenkuin tarvitsee soittaa soneralle ja maksaa itsensä kipeäksi).

Kiitos ja kumarrus jo etukäteen.

Edit. Mikäli ilmenee, että boxini on susi malli mestareiden mielestä, niin siinä pitäisi olla vielä vajaa vuosi takuuta mikäli niissä on se 2v luvattu. Voin siis käydä mahdollisesti palauttamassa ja saada ne 80e paikallisesta liikkeestä ja ostaa vaikka netistä uuden mikä sitten olisi oikeasti hyvä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. tammikuuta 2012 @ 17:55

JP24
Senior Member

3 tuotearviota
_
18. tammikuuta 2012 @ 18:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Eikeksi:
Noniin eli oma ongelmani ei välttämättä täysin suoraan kuulu tähän ketjuun mutta laitan silti.

Rupeaa oikeasti vituttamaan aivan saatanasti kun netti ja peli kaatuu. Sain korjattua aikaisemman ongelmani eli sen kun peli kaatui juuri ennen tilastoja. Poistin koneeltani vain gamer osd ja erään toisen ohjelman ja tämä ongelma poistui. (Kuulostaa toki jonneilulta, mutta erittäin ärsyttävää pidemmän päälle.)

Vaikuttaako tähän netin/pelin epävakauteen esim. tämä minun telewell ea510 v3c boxini? Käytän nettiäni 4 portista joka ei ole natin takana. Boxi taitaa olla siltaavassa tilassa. Boxi on menty päivittämään ja kaikkien asetusten pitäisi olla kohdillaan, sen varmisti kaverini joka on ict alan käynyt ja ymmärtää enemmän näistä härpäkkeistä kuin minä. Lisäksi olen laittanut verkkokortin asetuksista siten, että se ei mene lepotilaan joten siitäkään tämä kaatuili ei voi johtua.

Onko siis mahdollista, että tuo boxi tai verkkokortti on kuitenkin paskana? Aina kun peli ja netti kaatuvat niin internet valo ei pala boxissa ja battlelog tarjoaa joko "your connection to the server timed out" tämä yleisin, tai sitten harvemmin "you were disconnected from ea online" (en ole varma oliko sanasta sanaan näin tämä jälkimmäinen).

Vai onko sellainenki mahdollisuus vielä, että ongelmani on soneran päässä/ linjoissa? Olen huomannut myöskin, että useimmiten kaatuilu lisääntyy jos veljeni pelaa ps3 samaan aikaan wlanin kautta pelejä (taitaa tulla liikaa kuormaa boxiin). Yleensä normi käytössä netti ei kaadu kuten nettiä selatessa, se ilmenee pääosin juurikin pelatessa. Windows palomuurini on kytketty pois päältä joten sekään ei voi ahdistaa tässä. Olen yrittänyt etsiä syytä ongelmaani jo 2viikkoa, mutta en vain löydä ja tiedä. Toivottavasti joku atk valveutunut henkilö voisi vielä yrittää auttaa minua (ennenkuin tarvitsee soittaa soneralle ja maksaa itsensä kipeäksi).

Kiitos ja kumarrus jo etukäteen.

Edit. Mikäli ilmenee, että boxini on susi malli mestareiden mielestä, niin siinä pitäisi olla vielä vajaa vuosi takuuta mikäli niissä on se 2v luvattu. Voin siis käydä mahdollisesti palauttamassa ja saada ne 80e paikallisesta liikkeestä ja ostaa vaikka netistä uuden mikä sitten olisi oikeasti hyvä.
Paljon sun nettis antaa? Ja itsellä tulee joskus, mutta tosi harvoin niin että netti katkeaa tällöin boxi on vain kaatunut jostain syystä: ylikuumentuminen jne. Se tuskin on sonerasta kiinni ellei niillä ole sitten yhteyksissä jotain häikkää. Uskon ongelman piilevän boxissa, sillä itselläkin hajosi yksi boxi jostain tuntemattomasta syystä (kaikki pelit lagasi ja en pystynyt pelaamaan koska aina lensin pihalle) Jos on mahdollista niin testaa jollain toisella boxilla.

Ps. Itselläkin oli telewellin boxi testauksessa niin se jollain tavalla rajoitti minun 8megasta nettiä eli antoi vain 5m kun taas oma boxi antoi täydet(Speedstream)

Intel I5 3570k | Corator DS | Asus P8 Z77-V LX2 | Asus GTX 560ti direct Cu2 | Samsung SSD 840 | 8Gt Corsair XMS3 ddr3 | XFX 450w | Hitachi 500Gt HDD | Rosewill Ranger |
Newbie

4 tuotearviota
_
18. tammikuuta 2012 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi!
Sanoisin että adsl boksi vaihtoon. Mulla teki samat temput pari kuukautta sitten. Operaattrorin puolelta tehtiin kaikki mahdollinen tuloksetta. Buffalon purkki tilalle ja pelaa kuten pitääkin. Noita tw:n bokseja on mun tuttavapiiristä hajonnut käsittämätön määrä juuri tuolla tavalla, eli katkoo yhteyttä eikä jaksa välttämättä nousta linjalle.

Cooler Master HAF 912 Plus, Asus M4A87TD/USB3, AMD Phenom II X4 955 BE, Asus ENGTX460 1GB, Kingston 6GB 1333MHz, Corsair VX550W. Näyttö: Samsung P2370, Näppis & hiiri: Razer Lachesis & Razer Lycosa, Headset: Steelseries Siberia v2.
Eikeksi
Junior Member

1 tuotearvio
_
18. tammikuuta 2012 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vil1:
Moi!
Sanoisin että adsl boksi vaihtoon. Mulla teki samat temput pari kuukautta sitten. Operaattrorin puolelta tehtiin kaikki mahdollinen tuloksetta. Buffalon purkki tilalle ja pelaa kuten pitääkin. Noita tw:n bokseja on mun tuttavapiiristä hajonnut käsittämätön määrä juuri tuolla tavalla, eli katkoo yhteyttä eikä jaksa välttämättä nousta linjalle.
Eli netti on 8/1. Speedtestin tein eilen ja lataus oli n. 6 ja lähetys teho 0,7. Nyt jo pariin kertaan jökännyt tänäänkin, tuo boxi tuntuu kylläkin melko kuumalta kun kokeilin juuri.

Alkanut vahvasti juurikin vaikuttamaan että tuolla telewellillä voisi heittää sorsaa jos sitäkään edes tehdä. Olisiko mitään hyviä malli ehdotuksia (linkkiä). Mieluusti sellaisia, jotka ovat omakohtaisesti käytettynä toimineet kuin unelma. JP24 mikä sinulla on käytössä? Entäs Vil1 kun mainitsit buffalon, voitko kertoa tarkemmin?

Oli aikaisemminkin joku telewell ennen tätä ja ei tuntunut sekään toimivan oikein sitten miteenkään....

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. tammikuuta 2012 @ 18:58

Newbie

4 tuotearviota
_
18. tammikuuta 2012 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämän laitoin itselle telewellin tilalle. Ei ehkä helpoin laite ottaa käyttöön mutta tehokas ja erittäin luotettava kun saat raksuttamaan. Ei moitittavaa minulla. Toki on muitakin hyviä ja aina ratkaisee se, mihin tarkoitukseen laitetta käytät ja mitä ominaisuuksia vaadit.
www.jimms.fi/tuote/WBMR-HP-G300H-EU

Cooler Master HAF 912 Plus, Asus M4A87TD/USB3, AMD Phenom II X4 955 BE, Asus ENGTX460 1GB, Kingston 6GB 1333MHz, Corsair VX550W. Näyttö: Samsung P2370, Näppis & hiiri: Razer Lachesis & Razer Lycosa, Headset: Steelseries Siberia v2.
JP24
Senior Member

3 tuotearviota
_
18. tammikuuta 2012 @ 20:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Eikeksi:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vil1:
Moi!
Eli netti on 8/1. Speedtestin tein eilen ja lataus oli n. 6 ja lähetys teho 0,7. Nyt jo pariin kertaan jökännyt tänäänkin, tuo boxi tuntuu kylläkin melko kuumalta kun kokeilin juuri.

Alkanut vahvasti juurikin vaikuttamaan että tuolla telewellillä voisi heittää sorsaa jos sitäkään edes tehdä. Olisiko mitään hyviä malli ehdotuksia (linkkiä). Mieluusti sellaisia, jotka ovat omakohtaisesti käytettynä toimineet kuin unelma. JP24 mikä sinulla on käytössä? Entäs Vil1 kun mainitsit buffalon, voitko kertoa tarkemmin?

Oli aikaisemminkin joku telewell ennen tätä ja ei tuntunut sekään toimivan oikein sitten miteenkään....
Mulla on speedstreamin (siemens) moduuli joka on vanha mutta toimiva. Erikseen olen ostanut siihen langattoman reittimen jossa on 300m kantamaa. Mutta nykyboxeista suosittelen varmaan buffaloa, koska Tewelellit on aika helppoja hajoomaan

Intel I5 3570k | Corator DS | Asus P8 Z77-V LX2 | Asus GTX 560ti direct Cu2 | Samsung SSD 840 | 8Gt Corsair XMS3 ddr3 | XFX 450w | Hitachi 500Gt HDD | Rosewill Ranger |
JoJo89
Junior Member
_
21. tammikuuta 2012 @ 11:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep,täälläki ongelmia ollu ton telewellin kaa.Netti katkeilee eikä meinaa nousta takaisin langoille,nyt ei ole kumma kyllä pariin kuukauteen sitä tehnyt.

Amd Phenom II x4 955 3,2ghz-> OC 3,6Ghz, Palit GeForce GTX260 OC,4GB 1333hz RAM,WD Caviar Blue 500 GB
onavez
Newbie
_
21. tammikuuta 2012 @ 18:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä tälläne vois johtua kun tuolla battlelogissa yrintän käynnistää peliä, niin tossa game manager kohdassa vilkkuu vaan toi initializing... Eikä peli käynnisty. Koneessa on AMD athlon 64 duol core 2.6 Ghz prossu ja nvidia geforce gt 220 näytönohjain. Vai eikö koneessa vaan riitä tehot?
AfterDawn Addict

7 tuotearviota
_
21. tammikuuta 2012 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ei tolla kyllä BF3:a sujuvasti pelata millään asetuksilla.

Asus ROG Zenith II Extreme Alpha//AMD Ryzen 9 3950X 3.5GHz//Corsair 128GB(4x32GB)//PowerColor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate 16GB GDDR6//Corsair 1600W AX1600i.
onavez
Newbie
_
21. tammikuuta 2012 @ 19:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä noita asetuksia saa muuteltua?
AfterDawn Addict

7 tuotearviota
_
21. tammikuuta 2012 @ 19:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pelissä sen jälkeen kun se on startannu.

Asus ROG Zenith II Extreme Alpha//AMD Ryzen 9 3950X 3.5GHz//Corsair 128GB(4x32GB)//PowerColor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate 16GB GDDR6//Corsair 1600W AX1600i.
Solidium
Newbie
_
21. tammikuuta 2012 @ 19:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten tää peli asennetaan? Originin sain asennettua koneelle. Jos pelilevyn nakkaa sisään, käynnistyy ikkuna, jossa on BF3 logo, Origin logo ja "Install" -painike. Tosta kun painaa, niin alkaa asentaa Originia uusiks.
Ja pelin ostin ihan kaupasta.

Vituttaa kun kaikki tehdään nykyään niin vaikeaksi. BF2:ssa ei tarvinnu ku heittää levy sisään ja kone hoiti loput.

Dodiin, nyt se lähti sitten lataamaan sitä peliä jostain.. Ihme homma, ett se pitää ladata jostain, vaikka pelin mukana tulee 2kpl dvd-levyja a'la 7GB..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. tammikuuta 2012 @ 19:50

ric_91
_
21. tammikuuta 2012 @ 20:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä kai se peli ladataan levyltä?
Muistaakseni meni näin: ensimmäinen levy sisään -> origin asentuu -> valitaan asennettavaksi BF3 -> asentaa sen (originissa) -> päivittää pelin (vie kauan!) -> ready

Tuo peli itselläkin tuntui alkuksi jökähtävän kohtiin "initializing" ja "loading level" mutta nykyään menee jostain syystä nopeammi.

Pelikone: Super Flower 2000B-BK Full Tower / Z77X-UD3H / i7-3770K @4.8GHz / Asus DCII GTX 780 / Ripjaws 8GB @1866MHz / Samsung 830 256GB SSD / XFX 650W / Antec H2O 1220 / Windows 7 || 3DMark11 = X5331 || GigaWorks T40II & Siberia V2 / MX518 & 6Gv2 / Dell U2412M

HTPC: Cooltek U3 / F2A88XM-D3H / A6-5400K / TG Vulcan 2400MHz / Samsung 830 128GB SSD / Super Flower 450W modular
Solidium
Newbie
_
21. tammikuuta 2012 @ 20:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä kai se peli ladataan levyltä?
Muistaakseni meni näin: ensimmäinen levy sisään -> origin asentuu -> valitaan asennettavaksi BF3 -> asentaa sen (originissa) -> päivittää pelin (vie kauan!) -> ready

Tuo peli itselläkin tuntui alkuksi jökähtävän kohtiin "initializing" ja "loading level" mutta nykyään menee jostain syystä nopeammi.
Oolrait, kiitos neuvoista. Eiköhän tämä tästä pikkuhiljaa. Itse kun en ole mikään bittinikkari, niin kaikki tämmöinen 'soheltaminen' tuottaa aina aluksi vaikeuksia. Tietokonetta käytän lähinnä vain netissä surfailuun ja elokuvien katseluun.
ric_91
_
22. tammikuuta 2012 @ 18:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäs muuten on, kun joskus kuoltua vihollisen luoteihin ja spawnattua, huomaan etten ole menettänytkään elämää? Todella harvoin noin on käynyt mutta joskus kyllä. Onko kyseessä jokin bugi or what's going on?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. tammikuuta 2012 @ 18:39

Silenze
Newbie
_
23. tammikuuta 2012 @ 02:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on tämä blue screen ongelma battlefield kolmosen kannsa. Pystyn pelaamaan 15-30min ilman mitään ongelmia eikä pelatessa peli lagaa tai töki ollenkaan, mutta sitten kuva yllättäen "jäätyy" ja ääni jää loppaamaan eikä auta muu kuin käynnistää kone napista uudelleen.
Asensin juuri windows 7 ultimaten (64bit) ja näytönohjaimen ajurit olen päivittänyt ja windows updatella asentanut kaikki saatavilla olevat päivitykset. Minimi vaatimukset kone kyllä läpäisee ja pelaan peliä low/medium grafiikka asetuksilla.

Tälläinen viesti tuluu, kun käynnistän koneen uudelleen jäätymisen jälkeen.
Ongelman tunniste:
Ongelmatapahtuman nimi: BlueScreen
Käyttöjärjestelmän versio: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Aluekohtaisten asetusten tunnus: 1035

Lisätietoja ongelmasta:
BCCode: 124
BCP1: 0000000000000000
BCP2: FFFFFA8004E288F8
BCP3: 0000000000000000
BCP4: 0000000000000000
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1

Ongelman kuvausta helpottavat tiedostot:
C:\Windows\Minidump\012312-23805-01.dmp
C:\Users\Matias\AppData\Local\Temp\WER-43664-0.sysdata.xml

Eli olisiko kenelläkään antii mitään vinkkejä mitä pitäisi päivittää, että peli mahdollisesti toimisi?
Koneen tietoja:
Prossu: Intel q9550
Näyttis: Ati Radeon HD 4870x2
Emo: Asus Rampage Formula
Ram: 4gb ddr2 800mhz
JoJo89
Junior Member
_
23. tammikuuta 2012 @ 12:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäs muuten on, kun joskus kuoltua vihollisen luoteihin ja spawnattua, huomaan etten ole menettänytkään elämää? Todella harvoin noin on käynyt mutta joskus kyllä. Onko kyseessä jokin bugi or what's going on?
Ettei joku vaan olisi revannut sua ennenku oot painanu deployta?

Amd Phenom II x4 955 3,2ghz-> OC 3,6Ghz, Palit GeForce GTX260 OC,4GB 1333hz RAM,WD Caviar Blue 500 GB
ric_91
_
23. tammikuuta 2012 @ 13:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko tosiaan niin että medic voi pelastaa kuolemalta?
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
23. tammikuuta 2012 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko tosiaan niin että medic voi pelastaa kuolemalta?
Ei tule kuolemaa jos joku ehtii revivee sut. Ei siinä sen kummempaa.

Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!

Junior Member
_
23. tammikuuta 2012 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaverilla bf3 antaa mennä severille mutta melkein heti tulee että bf3 lakkasi toimimasta kaikki konstit on kokeiltu mitä voi olla mutta ei vaan toimi sen pitempään....

voiko sitten tossa catalystissä olla jotain kun uusimmilla ei toimi ja vanhemmilla kanssa..itse en enää tiedä missä vika olisi

AfterDawn Addict

7 tuotearviota
_
23. tammikuuta 2012 @ 19:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkäslainen kone sillä kaverillas on ja ei se catalystista ole kiinni.

Mainos
_
__

_
ric_91
_
24. tammikuuta 2012 @ 09:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Silenze:
Itselläni on tämä blue screen ongelma battlefield kolmosen kannsa. Pystyn pelaamaan 15-30min ilman mitään ongelmia eikä pelatessa peli lagaa tai töki ollenkaan, mutta sitten kuva yllättäen "jäätyy" ja ääni jää loppaamaan eikä auta muu kuin käynnistää kone napista uudelleen.
Asensin juuri windows 7 ultimaten (64bit) ja näytönohjaimen ajurit olen päivittänyt ja windows updatella asentanut kaikki saatavilla olevat päivitykset. Minimi vaatimukset kone kyllä läpäisee ja pelaan peliä low/medium grafiikka asetuksilla.

Tälläinen viesti tuluu, kun käynnistän koneen uudelleen jäätymisen jälkeen.
Ongelman tunniste:
Ongelmatapahtuman nimi: BlueScreen
Käyttöjärjestelmän versio: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Aluekohtaisten asetusten tunnus: 1035

Lisätietoja ongelmasta:
BCCode: 124
BCP1: 0000000000000000
BCP2: FFFFFA8004E288F8
BCP3: 0000000000000000
BCP4: 0000000000000000
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1

Ongelman kuvausta helpottavat tiedostot:
C:\Windows\Minidump\012312-23805-01.dmp
C:\Users\Matias\AppData\Local\Temp\WER-43664-0.sysdata.xml

Eli olisiko kenelläkään antii mitään vinkkejä mitä pitäisi päivittää, että peli mahdollisesti toimisi?
Koneen tietoja:
Prossu: Intel q9550
Näyttis: Ati Radeon HD 4870x2
Emo: Asus Rampage Formula
Ram: 4gb ddr2 800mhz
Itsellä on tälläinen netistä kopioitu BSoD selvittely lista ja sen mukaan koodin "124" ratkaisu on:
lisää/vähennä QPI/VTT jännitettä ensiksi, ellei toimi lisää/vähennä cpun vcore jännitettä...

Ratkaisu on siis todennäköisesti jokin jännitesäätö, mutten osaa tämän enempää auttaa.

EDIT: googletus "bsod 124" auttaa löytämään muita ketjuja, ja todennäköisin rastkaisu on Vcoren nostaminen..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. tammikuuta 2012 @ 09:31

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > battlefield 3 ongelmat/keskustelu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy