User Käyttäjä Salasana  

lauantai 19.7.2025 / 23:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > battlefield play4free
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Battlefield play4free
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Valutski
Junior Member
_
9. huhtikuuta 2011 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En pysty asentamaan Battlefield play4freetä koska se rupeaa valittamaan AN error occurred: Failed to write registry value:Installation Dir

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. huhtikuuta 2011 @ 21:52

Senior Member

4 tuotearviota
_
9. huhtikuuta 2011 @ 20:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko koittanut asennusta järjestelmänvalvojana?
Senior Member

4 tuotearviota
_
9. huhtikuuta 2011 @ 20:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko koittanut asennusta järjestelmänvalvojana?
Valutski
Junior Member
_
9. huhtikuuta 2011 @ 21:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä olen järjestelmänvalvoja =D
Senior Member

12 tuotearviota
_
9. huhtikuuta 2011 @ 22:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Valutski:
Ultimate facepalm :D

cp83 tarkoittaa vistan ja seiskan ominaisuutta, oikee hiirennappi paina kuvaketta, aja järjestelmänvalvojana...

1055T|Coolink Silentator|M4A78PRO|GTX580|OCZ Platinum 4Gb-800mhz|500GB+1T|SFGKP550W|Windows 7 Home Premium|G19|Sidewinder X8|X-530
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
9. huhtikuuta 2011 @ 22:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep, koneessa on järjestelmänvalvoja ja "järjestelmänvalvoja". Varsinaisen järjestelmänvalvojan übertunnuksille ei pääse pelkkiä valikoita näpräämällä, mutta jokaisen ohjelman voi erikseen suorittaa järjestelmänvalvojana. "Järjestelmänvalvojan" tunnukset eivät ole ne übertunnukset, joilla saa tehtyä lähes kaikkea.

Valutski
Junior Member
_
10. huhtikuuta 2011 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti tiedosta =D
Valutski
Junior Member
_
10. huhtikuuta 2011 @ 14:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä kuvaketta minun pitäisi klikata ???
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
10. huhtikuuta 2011 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä kuvaketta minun pitäisi klikata ???
Kokeile nyt vaikka aluksi asentaa se äsken ohjeistetulla tavalla

Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!

AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
10. huhtikuuta 2011 @ 15:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile toisella selaimella.
Valutski
Junior Member
_
10. huhtikuuta 2011 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei Onnistunut kummallakaan tyylillä ?!
Senior Member

5 tuotearviota
_
10. huhtikuuta 2011 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rikama:
Arvaa hajosinko? xD

Intel i5 2500K @4.2Ghz // Asrock Z68 Pro3 // Asus GTX 460 // Thermalright True Spirit // G.Skill 1600Mhz 4Gb // Nexus RX-5300 // Samsung Spinpoint F3 1Tb & Western Digital 1Tb in RAID0 mode // Aerocool V-Touch A mattamusta + 5kpl Fractal Design 120mm fans // Razer DeathAdder 3500DPI // DenQ 21" //
3DMark06 result: 25442
AfterDawn Addict
_
10. huhtikuuta 2011 @ 21:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jatkanpa tähän samaan nyt. Itse asentelin tuon battlefieldin koneelle ja se menikin ihan näppärästi. (Btw kyseessä on selaimen plugin joka aseltaa tuon ohjelman koneelle johon on vähän hankalampi vaikuttaa itse....)

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Valutski: Minä olen järjestelmänvalvoja =D

cp83 tarkoittaa vistan ja seiskan ominaisuutta, oikee hiirennappi paina kuvaketta, aja järjestelmänvalvojana...

Ja ihan yhtä hyvin hän voi toimia automaattisesti järjestelmän valvojana jos on windowsin asetuksista laittanut sen. Tai kyseessä voi olla XP kone. Joten turhaa mollausta...

Mutta kuitenkin kun yritän tuota peliä avata, niin ruudulle avautuu (ilmeisesti) pelin launcheri joka jää jumiin valkoiseen ruutuun (launcheri kuitenkin ei ole kaatunut, kun task managerista katsoo). kokeilin ajaa pelin exeä järjestelmänvalvojana ja yhteensopivuus tiloissa, mutta ei auttanut ja peli ei mennyt edes niin pitkälle... Olisikos vinkkejä miten tuon saisi pelittämään.

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
Valutski
Junior Member
_
13. huhtikuuta 2011 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin miten teen ton aja järjestelmänvartijana
Valutski
Junior Member
_
13. huhtikuuta 2011 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sit ku oot ton ajanut ton järjestelmän valvojana niin rupee valittamaa
No Config found for host name
Valutski
Junior Member
_
13. huhtikuuta 2011 @ 19:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin Mitä Sit Pitäis Tehdä??
Muff77
Senior Member

1 tuotearvio
_
14. huhtikuuta 2011 @ 23:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile poistaa kokonaan peli ja asentaa uudelleen. Joskus jostain kumman syystä joissakin peleissä tämä auttaa :)
Näyttiksen ajureitain voi päivitää, mutta enpä tiedä auttaako se tässä tilanteessa.

Kone: ASUS GTX 570 Dc2 | P67 Extreme4 | i5-2500K | Thermalright Silver Arrow | G.Skill 2x4GB Ripjaws-X 1333MHz | Seasonic X-660 | Spinpoint 1TB | LG GH22NS50 | Fractal R3 | X-Silent 140 | Gentle 1150 | Kingston HyperX 120GB 3K SSD
Oheislaitteet: Steelseries Xai | Steelseries 6GV2 | BenQ G2420HDBL | Razer Goliathus | Steelseries Siberia V2
Miksupoju
Suspended due to non-functional email address
_
19. huhtikuuta 2011 @ 10:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä ainakaan Mozilla Firefox 4.0 bugas ja koko ajan vaan yritti asentaa uudestaan vaikka oli jo asentanu, mutta kun vaihoin firefox 3.6 niin asentu oikein. Myös cromelal toimi oikein.
Mainos
_
__

_
Chicken21
Junior Member
_
22. huhtikuuta 2011 @ 01:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuh, samoilta tekijöiltä ku bfh... Ongelmia ei voi välttää. Selain tosiaa voi olla yks ratkasu. Toinen ongelma nyt näi äkkiseltää tulee mielee on asennuskansio. Ootko vaihtanu oletuskansion johonki toisee?
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > battlefield play4free

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy