User Käyttäjä Salasana  

perjantai 12.12.2025 / 23:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bf1942 sammuu ladatessa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
BF1942 sammuu ladatessa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
KingKin
Newbie
_
6. tammikuuta 2011 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä pelaan 1942:sta windows 98:lla (ei toimi vistassa koska väittää levyn olevan väärä!Voisiko joku kertoa vastauksen tähänkin?)Ja 98:lla kun olen käynnistänyt kentän minkä haluan ja lataan sen niin peli sammuu 2 palkin kohdalla ja heittää työpöydälle.Pelin valikko äänetkin käynnistäessä "lagaa" myös. Olen poistanut tausta ohjelmat käytöstä kun pelaan battlefieldiä pelin ohjeitten mukaan ( systray:n ja explorer:in olen jättänyt päälle).Apua ei ole ollut myöskään kun laitoin pelin asetukset "low":lle.Peli on asennettu 2 kertaa ja näyttönä on Acerin "maailman enssimmäinen" littee näyttö (tiedot voin tarkistaa jos niistä on apua).Toimisiko tämä peli paremmin xp:llä,sillä siihenkin vaihto on mahdolllista.
Osaisiko kukaan auttaa minua tässä ongelmassa ja kiitos etukäteen vastaajille!

Ps.Koneesta puuttuu netti yhteys.

www.bassokajari.webs.com

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. tammikuuta 2011 @ 19:07

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bf1942 sammuu ladatessa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy