User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 2.6.2024 / 16:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bf4 huono fps
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Bf4 huono fps
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
joookke
Junior Member
_
2. helmikuuta 2014 @ 09:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kone:
AMD fx 8320@ 4.1 GHz
Gigabyte HD 7950 1000/1250
8gb kingstonin ramia
asus m5a99x emo
windows 7 64bit

Eli mulla on mahdotonta saada yli 60 fps kaikissa muissa kentissä paitsi operation lockerissa. Lähes aina on jotain 35-50 fps 32 pelaajan conquestissa, melko heikoilla asetuksilla.

Aattelin kysyä että on peli vaan niin huonosti tehty vai mhataako koneessa olla jotain vikaa? Kun oon kattellu foorumeita niin moni on saanut 60 fps huonommillakin myllyillä!
Newbie
_
2. helmikuuta 2014 @ 20:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmaan tyhmä kysymys mut ootko kokeillu säätämällä gfx.
En itse tiedä kyseisen pelien karttoja mut voiko olla varjoista tai jostain kiinni grafiikoissa. onko kyseessä olevas kentäs enemmän varjoja tai heijastuksia jotka siitä tekisi raskaamman pyörittää?
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bf4 huono fps
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy