User Käyttäjä Salasana  

torstai 18.12.2025 / 15:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bioshock ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Bioshock ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
DaMike
Junior Member

2 tuotearviota
_
12. toukokuuta 2010 @ 16:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tänä aamuna tuli tilattu Bioshock postista ja asensin pelin.. Ei mitään ongelmaa missään. Hyvin käynnisty ja alko pelittään. Alkuanimaatio näytti ja kuulosti hyvältä, mutta sitten:

Ei minkäänlaista ääntä alkuanimaation jälkeen. Olen asentanu uusimmat patchit ja käynnistäny uudelleen yms. Olen myös kokeillu pelata vähän pitemmälle jos jostain bugista johtuen ei vain äänet toimis mutta ei. Kaikki muu toimii hyvin, näyttää tosi hyvältä. Mutta mitään ei kuulu.

Windowsissa toimii kaikki normaalisti, musiikki kuuluu yms.

Mistä tämmönen vois johtua?

PS. Ja olen tarkistanu ääniasetukset, ei mitään ongelmaa. Valikoissaki kuuluu tausta musiikki

-Core i5 750
-8GB DDR3 1333mhz
-Radeon 5770 1GB
-Windows 7 64bit
Junior Member
_
12. toukokuuta 2010 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti DaMike:
Tänä aamuna tuli tilattu Bioshock postista ja asensin pelin.. Ei mitään ongelmaa missään. Hyvin käynnisty ja alko pelittään. Alkuanimaatio näytti ja kuulosti hyvältä, mutta sitten:

Ei minkäänlaista ääntä alkuanimaation jälkeen. Olen asentanu uusimmat patchit ja käynnistäny uudelleen yms. Olen myös kokeillu pelata vähän pitemmälle jos jostain bugista johtuen ei vain äänet toimis mutta ei. Kaikki muu toimii hyvin, näyttää tosi hyvältä. Mutta mitään ei kuulu.

Windowsissa toimii kaikki normaalisti, musiikki kuuluu yms.

Mistä tämmönen vois johtua?

PS. Ja olen tarkistanu ääniasetukset, ei mitään ongelmaa. Valikoissaki kuuluu tausta musiikki
Mullaki on sama ongelma, olen kans asentanut uusimmat patchit ja asentanu pelin montakertaa uudellee, mut ei vieläkäää. en tiedä mistä ongelma johtuu mut on se tosi V****maist pelata ku ei äänet tuu ku animaatiois. Joten APUA!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. toukokuuta 2010 @ 18:02

Ozss
Member

1 tuotearvio
_
12. toukokuuta 2010 @ 18:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suorita peli XP yhteensopivuus tilassa niin äänet toimivat. Tuota samaa ongelmaa on ollut myös Vistalla. :-)
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bioshock ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy