User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 18:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > call of duty black ops
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
call of duty black ops
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
11. joulukuuta 2010 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei se kaikille oo helpoin ratkaisu. Mistäs mulle löytäsit 20m kaapelin ja vetäisit sen niin huomaamattomasti neljän huoneen läpi ettei emäntä raivostu?

Kajtu
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. joulukuuta 2010 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer:
Ei se kaikille oo helpoin ratkaisu. Mistäs mulle löytäsit 20m kaapelin ja vetäisit sen niin huomaamattomasti neljän huoneen läpi ettei emäntä raivostu?
Itse asiassa olen taistellut saman ongelman kanssa. mutta itse jouduin 15m metrin johdolla touhuamaan, + sitten kiinnittämään lähettimen katolle koska meille ei tuu kaapeliyhteyttä... ensin mentiin kahden megan langattomalla, ja se disconnected teksti rupesi raivostuttamaan jo ihan tarpeeksi.

kompromissinä, vedin kaapelia ovien ja muiden välistä kunnes sain sen jollain tapaa yltämään koneeni luo ilman suurempia sotkuja.

Jos pienikin mahdollisuus on saada verkkokaapeli, niin suosittelen yrittämään.

www.youtube.com/user/StriatusGaming

FX-6100@4,2ghz ilmalla, 8gb ddr3 1600mhz, Zotac GTX480 amp!@860mhz/1ghz(mem)1.07v, ja Flower Power 750w
salazaari
Member

2 tuotearviota
_
11. joulukuuta 2010 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miksi minulla ei näy kaikkia servuja listassa? Aina näkyy vain noin 400-500 servua vaikka niitä on paljon enemmän? Esim. Gaming.fi:n servua ei näy koskaan, miksi?
Senior Member

32 tuotearviota
_
11. joulukuuta 2010 @ 16:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Itse asiassa olen taistellut saman ongelman kanssa. mutta itse jouduin 15m metrin johdolla touhuamaan, + sitten kiinnittämään lähettimen katolle koska meille ei tuu kaapeliyhteyttä... ensin mentiin kahden megan langattomalla, ja se disconnected teksti rupesi raivostuttamaan jo ihan tarpeeksi.

kompromissinä, vedin kaapelia ovien ja muiden välistä kunnes sain sen jollain tapaa yltämään koneeni luo ilman suurempia sotkuja.

Jos pienikin mahdollisuus on saada verkkokaapeli, niin suosittelen yrittämään.

Isolla hiltillä menee aika komiasti läpi, kerostan 200mm seinienkin 23mm terällä, raudat ensin voi hannata vastaan, mutta poikki ne menee, 100mm seinästä taas menee humahtaen läpi.

Eikä kunnon terään tule edes jälkiä, ei tylstymisestä tietoakaan, mutta hiki tulee kun nurkista läpi mennään, reikään on hyvä iskeä läpivientiputki josta kaapeli sopii, kaapelin saa siististi listaan kiinni kaapelikinnikeillä, kannattaa tulla reiällä vaikka jonkin kaapin alaosaan, elikkä poraa sinne kaapin alaosaan päin, koska läpi menessä lohkaisee aika moisen palan betonista, selviää kitaamisesta.

Ensin olis tarvinnut n.25m kaapelin, nyt pärjää n.7m.llä.

Joten isoa hiltiä lainaamaan jos noin aikoo menetellä, eipä tarvii naputella 30m kaapelia listoihin, vaikka käy se ilmeisesti pienemmällä hikoilulla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. joulukuuta 2010 @ 16:47

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
11. joulukuuta 2010 @ 18:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämäkin olis hyvä keino mutta vuokra-asuntoon ei reikiä tehdä ja suurin osa seinistä ei oo kantavia vaan jotain tyyliin styroksia... Ei saa edes taulua naulattua seinään kun jo neliömetrin säröt.

Kajtu
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. joulukuuta 2010 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo on totta. Oli omassa omistuksessa silloin niin pystyi...

FX-6100@4,2ghz ilmalla, 8gb ddr3 1600mhz, Zotac GTX480 amp!@860mhz/1ghz(mem)1.07v, ja Flower Power 750w
Teemo
Member
_
11. joulukuuta 2010 @ 23:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitäs tuo porttien availu meinaa? Haittaako muita netin käyttäjiä? Modeemi löytyy omasta kotoa ihan.

E: Kaapelia en viitsisi alkaa kämpän läpi vetämään kun ensinnäkin sitä tarvis varmaa 100m ja toiseks ei isäpuoli varmaan kauheasti innostu ajatuksesta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. joulukuuta 2010 @ 23:22

neccis
Member

3 tuotearviota
_
11. joulukuuta 2010 @ 23:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Teemo:
Mitäs tuo porttien availu meinaa? Haittaako muita netin käyttäjiä? Modeemi löytyy omasta kotoa ihan.

E: Kaapelia en viitsisi alkaa kämpän läpi vetämään kun ensinnäkin sitä tarvis varmaa 100m ja toiseks ei isäpuoli varmaan kauheasti innostu ajatuksesta.
Modeemin merkillä ja mallilla haet googlella "port forwarding". löydät varmasti jotain ohjeita. Normaalista adsl-modeemin asetuksiniin pääsee selaimen osoiteriviltä, modeemin ip-osoitteella.

Intel Ivy Bridge i5-3570K (Corsair Hydro H80) | AsRock Z77 Pro3 | 8Gb DDR3-1333Mhz | G.Skill 120GB Phoenix Pro SSD | GTX 680 | Corsair TX 750w | Antec Three Hundred | BenQ G2400W
Kajtu
Senior Member

1 tuotearvio
_
12. joulukuuta 2010 @ 01:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en lupaa että porttien aukaiseminen auttaa pysymään servuilla kuitenkaan. Rupeat löytämään servuja mutta saattaa disconnect jutut härnätä

h3nck4
Newbie
_
12. joulukuuta 2010 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Viekö multiplayer paljonkin vähemmän tehoja kun stoori?
PCcp
Member

6 tuotearviota
_
12. joulukuuta 2010 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos jollain jäätyilee peli eli tulee "not responding" ja koko paska kaatuu.

Kannattaa kokeilla siten että kun käynnistät pelin, jätät sen alkuvalikkoon n. 10minuutin ajaksi tavallaan lepäämään ja sitten rupeat pelaamaan.

Omituista kyllä mutta itsellä toimi tuon jälkeen 2tuntia putkeen ilman ongelmia. Sen pidempään ei enää jaksanutkaan dominoida :D

TVProductions, Uuden sukupolven musiikkia
http://www.youtube.com/watch?v=cFqVjdTIRu8
Kajtu
Senior Member

1 tuotearvio
_
13. joulukuuta 2010 @ 01:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti h3nck4:
Viekö multiplayer paljonkin vähemmän tehoja kun stoori?
Itseasiassa enemmän omasta mielestäni. Jostain kumman syystä moninpelissä en pysty pitämään varjoja päällä kummallisen fps dropin takia -.-

Single menee varjot päällä asetukset tapissa etc...

sami1
Junior Member
_
13. joulukuuta 2010 @ 13:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hei mikähän mahtais olla kyseessä kun black ops kaatuilee vaikka koneen tehot riittää?
kone pyörii täysin lagitta mutta sitten aina välillä tulee not responding ja joudun käynnistää pelin uudestaa, onko jollain samaa ongelmaa tän pirun lag opsin kanssa?
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
13. joulukuuta 2010 @ 13:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti PCcp:
Jos jollain jäätyilee peli eli tulee "not responding" ja koko paska kaatuu.

Kannattaa kokeilla siten että kun käynnistät pelin, jätät sen alkuvalikkoon n. 10minuutin ajaksi tavallaan lepäämään ja sitten rupeat pelaamaan.

Omituista kyllä mutta itsellä toimi tuon jälkeen 2tuntia putkeen ilman ongelmia. Sen pidempään ei enää jaksanutkaan dominoida :D
Sami1, saa niitä viestejäkin lukea :D

Junior Member
_
13. joulukuuta 2010 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla tahtoo ihan yllättäen ko peli jumahtaa. Epäilen että koneeni tehot ei riitä...
Osaisitteko sanoa;

Intel Core 2 Duo processor T6400 (2GHz, 800 MHz FSB)
NVIDIA GeForce GT 130M up to 2303 MB TurboCache
4GB DDR3 memory

Olen alentanut grafiikoita ja moninpeli toimii ihan pelattavasti, mutta aivan yllättäen se saattaa jumahtaa.

Kts jos joku vaivautuu auttaa.

Rytmi veressä ja housut jalassa.
Jeppe28
Member
_
13. joulukuuta 2010 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos toi on läppäri nii aikas huonot ominaisuudet koneessas. Muisti sen sijaan riittää hyvin. Itel Intel Core 2duo E6600 2.4GHz, ATI HD 4870 ja 4Gb RAM
Jeppe28
Member
_
13. joulukuuta 2010 @ 15:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos toi on läppäri nii aikas huonot ominaisuudet koneessas. Muisti sen sijaan riittää hyvin. Itel Intel Core 2duo E6600 2.4GHz, ATI HD 4870 ja 4Gb RAM eikä ole mitään ongelmia.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
13. joulukuuta 2010 @ 15:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kebakon koneessa ei tehot riitä, siitä johtuu toi jumiminen.

kawinisti
Junior Member
_
13. joulukuuta 2010 @ 15:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kebakko89:
Mulla tahtoo ihan yllättäen ko peli jumahtaa. Epäilen että koneeni tehot ei riitä...
Osaisitteko sanoa;

4GB DDR3 memory

Olen alentanut grafiikoita ja moninpeli toimii ihan pelattavasti, mutta aivan yllättäen se saattaa jumahtaa.

Prossu ainakin ihan mopo. On kyllä uskomatonta jos on pyörinyt pelattavasti!!!
Vaatis varmaan jonkun 2K? läppärin:)
Junior Member
_
13. joulukuuta 2010 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kawinisti:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kebakko89:
Osaisitteko sanoa;

4GB DDR3 memory

Prossu ainakin ihan mopo. On kyllä uskomatonta jos on pyörinyt pelattavasti!!!
Vaatis varmaan jonkun 2K? läppärin:)
No tää on jo yli vuoden ikäinen vanhus :P...

Kajtu
Senior Member

1 tuotearvio
_
13. joulukuuta 2010 @ 15:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ohan tuo näyttiskin sellainen nuhapumppu että huhhuh.

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
13. joulukuuta 2010 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Enemmän mä tosiaan olisin huolissani tosta näyttiksestä. Kenties kehnointa rupua mitä nykyläppäreihin kehdataan tunkea :)

Jos ei löydy L3-välimuistia, niin minimi tolle pelille on kyllä 3GHz tuplaydin ja HD4850.

Junior Member
_
13. joulukuuta 2010 @ 16:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer:
Enemmän mä tosiaan olisin huolissani tosta näyttiksestä. Kenties kehnointa rupua mitä nykyläppäreihin kehdataan tunkea :)

Jos ei löydy L3-välimuistia, niin minimi tolle pelille on kyllä 3GHz tuplaydin ja HD4850.
Jep. Alussa peli tökki aivan jatkuvaan, mut päivitin ajurit näyttikseen nii se vähän helpotti.

kawinisti
Junior Member
_
13. joulukuuta 2010 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös nuo läppärit ole VAIN ja ainoastaan nettiselailuun;)
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
13. joulukuuta 2010 @ 16:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kawinisti:
Eikös nuo läppärit ole VAIN ja ainoastaan nettiselailuun;)
Hahhah :D... Onha ne joitaki tehny peleilleki...Not this special one :DD

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > call of duty black ops

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy