User Käyttäjä Salasana  

perjantai 12.12.2025 / 21:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > call of duty blackops....
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Call of Duty BlackOps....
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
OpsBlack
Suspended due to non-functional email address
_
5. joulukuuta 2010 @ 09:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Vietnam osassa" - Vihollinen hyppää sillalta kimppuun ja kuristaa; mun pitäisi taistella.. mutta miten... tulee teksti: "Repeatedly press_to fight back" mikähän asetus ei nyt ole kohdillaan, aseen perällä lyöminen ei auta?

kiitos vastauksesta
terv k
Member

12 tuotearviota
_
5. joulukuuta 2010 @ 09:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koitappa rämpyttää siinä F-näppäintä.Mulla tais olla se siinä.

Intel i7 4770K , 8GB Kigston ram , Asus GTX 670 DirectCU2 , Cougar CM 550W , MSI MPower Max , Fractal Design R4 , Windows 7 Home Premium , Benq G2412 HD , Logitech G710+ Samsung galaxy S2.
AfterDawn Addict

21 tuotearviota
_
5. joulukuuta 2010 @ 10:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

890GX Extreme3,Phenom II X6 1055T,Mugen 2,GTX 460 OC,Kotelo R3,HyperX 2x2GB DDR3 1600MHz,Kiintolevy F3 1TB,
Blu-ray,Antec TruePower 550W,BenQ 24LED,Acer V223HQ,Creative Gigaworks T3,Razer Arctosa,Logitech G400,Siberian V2 Blue Edition,G27 Ratti,Asus X5DC läppäri,Samsung 6-sarjan 40,PS3 320Gb,NuForce NE700X,Brother MFC-J6710DW, Nokia Lumia 800, Motorola Razr Maxx, B&W C5 mobile headphones

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. joulukuuta 2010 @ 10:34

Ozss
Member

1 tuotearvio
_
8. joulukuuta 2010 @ 22:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Donut200:
Joo F-näppäimellä se homma etenee. :-)
OpsBlack
Suspended due to non-functional email address
_
10. joulukuuta 2010 @ 09:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ozss:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Donut200:

... tuota mikä F takana on ??. Olen tietty settingsit kääntänyt
ympäri ??
Ps. nyt ollaan lähellä minkä jälkeen en kuole koskaan
terv. K
Mainos
_
__

_
_ont__
Member
_
21. joulukuuta 2010 @ 22:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilpaaka tätä, ainaki itellä auttoi törkeesti nykimiseen, vaikka ei patchin jälkeen paha lagi ollukkaa...

1. avaa windowsin tehtävien hallinta (ctrl+alt+delete)
2. Aseta Black Opsin prioriteetti korkeaksi
3. Aseta steam.exen prioriteetti pieneksi/matalaksi tai mikä lie...
löyty tämmönen sattumalta ja lisää noita löytyy googlaamalla: black ops lag.

Kertokaa jos toimii (tai koneenne sekoaa...)

EDIT. Kattokaa myös toi jos teil on nvidian näyttis, tai varmaan atilla sama
link

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. joulukuuta 2010 @ 22:10

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > call of duty blackops....

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy