|
Colin Mcrae Dirt 2
|
|
|
samurai3
Junior Member
|
14. joulukuuta 2009 @ 16:11 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Setup menu(Siis aivan alussa asennuksessa) On Venäjäksi. Enkä saa sitä Englanniksi. Olisiko jollakin Kuvia tästä Setup kohdasta Englannin kielellä?
Edit: ONGELMA RATKAISTU!
Mitä sä mun allekirjoitusta mulkkaat!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. joulukuuta 2009 @ 16:18
|
|
samurai3
Junior Member
|
14. joulukuuta 2009 @ 18:07 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ja uutta Ongelmaa pukkaa -.-. Herjaa kun yritän käynnistää että OpenAL32.dll ei löydy. Olen yrittänyt uudelleen asentamista mutta ei toimi :(
|
Member
13 tuotearviota
|
14. joulukuuta 2009 @ 18:38 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Onko ihan laillisesti ostettu peli, tai waretettu?
|
|
samurai3
Junior Member
|
15. joulukuuta 2009 @ 13:43 |
Linkki tähän viestiin
|
|
On Ihan Laillisesti ostettu sainki toimimaan äsken oli se openAL32 jostain syystä roskiksessa :-?
|
|
Valtsu111
Newbie
|
18. joulukuuta 2009 @ 14:17 |
Linkki tähän viestiin
|
pyöriikö toi Dirt 2 mobility radeon hd 4570 :llä?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. joulukuuta 2009 @ 14:18
|
Member
13 tuotearviota
|
18. joulukuuta 2009 @ 14:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Valtsu111: pyöriikö toi Dirt 2 mobility radeon hd 4570 :llä?
Ei pyöri.
|
|
Miksupoju
Suspended due to non-functional email address
|
26. joulukuuta 2009 @ 00:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikäs on kun Colin McRae DiRT 2 pitäis pyöriä koneella mutta kun käynnistää pelin niin tulee teksti:
SecuROM Launcher on havainnut virheen, ja tuote on suljettava. Pahoittelemme häiriötä.
(Peli on aito, kaupasta ostettu)
Onko levyssä vikaa?
Asus M4A87TD/USB3 | AMD Phenom II X6 1055T 2.8GHz | Palit GTX 460 768MB | Kingston DDR3 2x2GB | Samsung F3 1TB | Cooler Master Hyper TX3 | Antec Three Hundred
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. joulukuuta 2009 @ 11:41
|
|
matula2
Newbie
|
30. joulukuuta 2009 @ 14:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Dirt 2 tuntuu olevan melko keskeneräisenä markkinoille pukattu tuote. Itselläni peli suostui yleensä käynnistymään vasta kolmannella asennuksella ja nytkin se on edelleen siinä tilassa, ettei se muista mitään asetuksia ja se kaatuu aina Croatian rallin ekan EK:n jälkeen.
Laitteistoni on uusimmilla ajureilla ja vähintään specsien mukainen. Pelkään tuon Windows 7:n olevan yksi yhteensopivuuden ongelma.
|
|
neccis
Member
3 tuotearviota
|
30. joulukuuta 2009 @ 17:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Miksupoju: Mikäs on kun Colin McRae DiRT 2 pitäis pyöriä koneella mutta kun käynnistää pelin niin tulee teksti:
SecuROM Launcher on havainnut virheen, ja tuote on suljettava. Pahoittelemme häiriötä.
(Peli on aito, kaupasta ostettu)
Onko levyssä vikaa?
Kokeile poistaa asennus ja asentaa uudestaan, virusohjelma kannattaa ottaa pois käytöstä asennuksen ajaksi. Tuollaisia ratkaisuja löytyi pikaisella googletuksella, securomin kanssa pelaajilla ollut muissakin peleissä ongelmia. Itsellä dirt2 asentui ongelmitta virusohjelma päällä, avastia käytän ja windows 7 64bit.
Intel Ivy Bridge i5-3570K (Corsair Hydro H80) | AsRock Z77 Pro3 | 8Gb DDR3-1333Mhz | G.Skill 120GB Phoenix Pro SSD | GTX 680 | Corsair TX 750w | Antec Three Hundred | BenQ G2400W
|
Junior Member
|
5. tammikuuta 2010 @ 17:02 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mulla tulee taas tämmönen virhe: SecuROM Launcher lakkasi toimimasta ...
Joten miten korjataan? Monet kerrrat oon kokeillu asentaa peliä uusiks.
|
AfterDawn Addict
13 tuotearviota
|
5. tammikuuta 2010 @ 17:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Kuulostaa vähän DVD aseman "vialta"... enpä tiedä
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. tammikuuta 2010 @ 17:48
|
|
Miksupoju
Suspended due to non-functional email address
|
5. tammikuuta 2010 @ 17:54 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mulla ei tullu enää SecUROM virhettä kun laitoin viruksentorjunnan pois päältä mutta kun sain sen toimimaan niin tuli uusi ongelma: dirt2_game.exe on havainnut virheen, ja tuote on suljettava. Pahoittelemme häiriötä.
Onko pelin levyssä kenties vikaa? Kun kokeilin toisella koneella niin tuli vaan näytölle harmaa ruutu jossa oli punaisella taustalla valkoinen X
(Peli on asennettu molemmille koneille monta kertaa uudestaan)
Asus M4A87TD/USB3 | AMD Phenom II X6 1055T 2.8GHz | Palit GTX 460 768MB | Kingston DDR3 2x2GB | Samsung F3 1TB | Cooler Master Hyper TX3 | Antec Three Hundred
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. tammikuuta 2010 @ 20:35
|
|
Mainos
|
  |
|
Junior Member
|
5. tammikuuta 2010 @ 19:43 |
Linkki tähän viestiin
|
tuskin se dvd asemasta on kiinni muissa peleissä se toivii vallan mainiosti ja dvd:t kin toimii... :O
Ukkonen Juuso
|