User Käyttäjä Salasana  

perjantai 26.12.2025 / 23:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike ongelma (pikaista apua tarvitaan)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Counter-Strike Ongelma (pikaista apua tarvitaan)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
nurmikkoo
Newbie
_
9. heinäkuuta 2009 @ 18:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve!

Ensiksi kerron specsit:

Intel Celeron D 351 (3.2ghz)
NVIDIA GF 8400 GS (512mb)
Kingston 2048mb DDR1 (400mhz)

Formatoin koneeni tuossa 2päivää sitten hitaan koneeni takia, tuolloin counter-strike toimi moitteetta, mutta forkkasin itse windowsin takia. Nytten kun olen asentanut samat palomuurit/virus-softat/näyttiksen ajurit yms, niin ongelma on vasta alkanut. Kyseessä on siis omituista "lagia", mikä ei johdu internetistä / spywareista / viiruksista, vaan mahdollisesti jostain koneen sisäisestä asetuksesta.

Ongelmanahan on se että kun vastaan tulee pelissä monia vihuja/omia samaan aikaan ruudulle, fps tippuu tällä vanhalla koneella hieman, mutta sen seurauksena tulee pelin "pätkäsy/lagi" tai jotain siltä väliltä. Kuvaruutu miltein pysähtyy paikoilleen, hiirellä en voi ohjata tähtäintä vaan se warppii ruudulla paikasta toiseen. Ja kun taas peli kuvaruudullani jatkuu, olen jo kuollut.

Peliä pelatessani on minulla näytönasetukset seuraavat: 640x480 @ 100hz. FPS pyörii siellä 90-100:taan. Hiiren hertsit ovat 125 eli täysin vakiot.

Olen asentanut kaikki tarvittavat ajurit ja kaikkien asetuksien pitäisi olla samat kuin ennen forkkausta, mikäli tunnistat ongelman niin pyytäisin että vastaisit tähän viestiin.

Ps. Olen pelannut peliä 9vuotta jotenka mistään "rateista" tää ongelma ei ole kiinni.
fiej
Member
_
10. heinäkuuta 2009 @ 02:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
herra 9v pelannu olis voinu tunkee tänki aiheen sinne minne se kuuluu eli http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/758169
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike ongelma (pikaista apua tarvitaan)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy