|
Counter Strike: Source pysähtyy jatkuvasti!
|
|
|
Argentius
Account closed as per user's own request
|
9. lokakuuta 2009 @ 17:12 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Hei! Kun pelaan Counter Strike: Sourcea, niin peli pysähtyy, eli siis kuva pysähtyy ja jää siihen jumittamaan, ja joudun sammuttamaan pelin tehtävien hallinnasta... Välillä pääsen johonkin servuun pelaamaan, mutta jumittaa sittenkun servu lataa uuden mapin. Joinaamisessakin menee yleensä ikuisuus, ja kaikki serverit ei näy. Konekkin tuntuu välillä käyvän kuumana... Samoin kun käynnistän CSSän niin tulee ilmoitus että tuntematon näytönohjain. Olen päivittänyt näytönohjaimen... Omistan nopean nettiyhteyden ja se toimii muuten moitteettomasti joten ei netistä väliä... Jos joku vois auttaa niin olisin kiitollinen, kun olen niin newbie näissä tietokoneissa.
Kiitos kaikesta avusta!
|
|
TheLucky
Senior Member
4 tuotearviota
|
9. lokakuuta 2009 @ 19:50 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Hieman tietoa tosta sun koneesta jos sais, olisi helpompi auttaa.
The Lucky: Name tells everything ;)
"Ill see peace back on earth if I gotta murder every one of these barstad with my bare goddamn hands."
|
|
Argentius
|
9. lokakuuta 2009 @ 20:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TheLucky: Hieman tietoa tosta sun koneesta jos sais, olisi helpompi auttaa.
Windows Vista Home Premium, Acer Aspire 5715Z, Intel Premium Dual CPU T2390 @ 1.86GHz (2 CPUs), 3062MB RAM, DirectX 10, Mobile Intel 965 Express Chipset Family, Realtek HD
Riittääkö?
|
|
Argentius
|
9. lokakuuta 2009 @ 22:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Nonii tajusin että ongelma on joko näytönohjaimessa tai prossussa.. Jos joku haluaa valasta minnuu niin sanoisko mikä näytönohjain tai joku kannattaa ostaa että saisin tän Counter Strike: Sourcen pelittämmää kunnolla.. Mulla on siis Intel Core 2 Duo Mobile @ 1866 MHz, Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family, Physical Memory :3072 MB, Chipset : Intel GM965 ja Windows Vista käyttöjärjestelmänä!
|
Member
1 tuotearvio
|
10. lokakuuta 2009 @ 16:04 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kannettavaan ei uutta näytönohjainta voi vaihtaa.
Kauhukuormaaja
|
Member
3 tuotearviota
|
10. lokakuuta 2009 @ 18:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti DragoonJ: Kannettavaan ei uutta näytönohjainta voi vaihtaa.
Kyllä ainakin itse olen vaihtanut? :O
P.V.
|
|
Argentius
|
10. lokakuuta 2009 @ 20:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti DragoonJ: Kannettavaan ei uutta näytönohjainta voi vaihtaa.
ÖPystyykö prossun?
|
|
Mainos
|
  |
|
|
fiej
Member
|
11. lokakuuta 2009 @ 20:12 |
Linkki tähän viestiin
|
|
miten vaihat integroidun näytönohjaimen?
|