User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 17.12.2025 / 21:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs ja windows 7
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CS ja Windows 7
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
lasHip
Junior Member

1 tuotearvio
_
12. tammikuuta 2010 @ 21:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli peli on 1.6 ja mulla on alkanu tulle tollasii outoja tökkimisiä esim. kun pelaan matsii ni mun jätkä jäätyy mut nään ku kaikki muut liikkuu ja kuulen kaiken, eli koko peli ei siis jäädy. Oon jo asentanu uudestaa cs ja ladannut uudet ajurit näytön ohjaimeen ja directx:ään ja kaikkee oon koittanu mut ei mikään auta. Luulen että vika on Win7:ssa koska vistalla se toimi vielä ihan hyvin. Apuja kiitos. :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. tammikuuta 2010 @ 21:46

Member

6 tuotearviota
_
14. tammikuuta 2010 @ 18:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hmmm--- kerrohan konees tiedot.
kokeile:
-scannaa tietokonees
-tarkista konees lämpötilat esim ohjelmalla CoreTemp. jos on yli 80astetta saatta koneesi olla pölyn valtaama.
-jos sinulla on huono kone???

E: kirjoitusvirhe xD

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. tammikuuta 2010 @ 18:13

Kerttis
Suspended due to non-functional email address
_
14. tammikuuta 2010 @ 22:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mullakin löytyy 1.6, eikä pätki missään.
Tapahtuuko tätä missään muussa pelissä?

I want to play a game
Junior Member
_
28. tammikuuta 2010 @ 20:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla sama CSS ottaa noin 5min välein sellasia lagipiikkejä että ei voi 3-4sec tehdä mitään. Toivottavasti sainsin vian selvitettyä tai joku osaisi auttaa?
lasHip
Junior Member

1 tuotearvio
_
28. helmikuuta 2010 @ 15:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis mulla on oikeesti hyvä kone tänä vuonna ostettu että ei oo siit kiinni ainakaan
Senior Member

20 tuotearviota
_
28. helmikuuta 2010 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sumu_:
Mulla sama CSS ottaa noin 5min välein sellasia lagipiikkejä että ei voi 3-4sec tehdä mitään. Toivottavasti sainsin vian selvitettyä tai joku osaisi auttaa?
Mulla teki samaa kun käytti WLAN-yhteyttä. Kun iski kiinni kaapelilla niin ei enää laginut.
Zadam
Member

12 tuotearviota
_
5. maaliskuuta 2010 @ 02:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelma kuullostaa siltä että liityisi jollain tapaa internetyhteyteen.
Mikä internet-liittymä ja nopeus?

Olen myös jotain tapauksia kuullut, että 7:ssa saattaa esiintyä yhteysongelmia.
Eli alkanut katkeilemaan ja takkuilemaan.
lasHip
Junior Member

1 tuotearvio
_
13. maaliskuuta 2010 @ 00:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Zadam:
Ongelma kuullostaa siltä että liityisi jollain tapaa internetyhteyteen.
Mikä internet-liittymä ja nopeus?

Olen myös jotain tapauksia kuullut, että 7:ssa saattaa esiintyä yhteysongelmia.
Eli alkanut katkeilemaan ja takkuilemaan.
No mul 12 meganen joka on muutumas 24 megaseks ja tää on PHPOY paikallinen netti, ku tääl korves asun.
Junior Member
_
21. heinäkuuta 2010 @ 11:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on iha 1 mega ja sama on ongelma oli battlefield bad company 2:sessa.
esp_m50
Newbie

3 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2010 @ 14:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla pätki css mutta sain sen console komennoilla kuntoon esmin pelipurkin sivuilla on mainioita neuvoja css peliin... ja jos koneella on paljon ongelmia silonhan css pätkii joka saatanan sekuntti itellä kokemusta ku löysin yli 900 paskaa mun koneesta
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2010 @ 15:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä SAAT 900?
Mainos
_
__

_
esp_m50
Newbie

3 tuotearviota
_
23. heinäkuuta 2010 @ 13:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
900 ongelmaa koneelle vai?? jos on kone paskalla viruksenturvalla elikkä sillä windowssin alkuperäsellä virusturval 3 vuotta käytössä
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs ja windows 7

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy