Eli cs serveriä olisin väsäämässä, ja pienen laskeskelun jälkeen pääsin siihen tulokseen kavereiden kanssa, että 2-3 serveriä pystyisimme ylläpitämään. No, tässä on vain sellainen pieni ongelma, että minkälaisen serverin sitä sitten tekisi, ja mitä mappeja, ja plugineita siihen laittaisi.
Päätimme antaa kansan äänestää, joten tulin tänne afterdawniin tämmöstä kyselyä väsäämään. :)
Kertokaa toki mielipiteenne, mappi ehdotuksia ja millaisessa servussa itse haluaisitte pelata yms.....
-Normi Publa serveri
maps:
Kaikkia normimappeja, 24/7 + de_westwood ja ehkä de_rats.
No tuollainen zombi servu varmaan kiinnostaa monia, mutta ongelma on se että ne ovat yleensä aika bugisia ja lagisia, joten jos teemme zombi servun niin en ole varmaa saammeko pyörimään 3 servua.
Noiden lisäksi vielä normi de_dust2 mappeja, ja enemmän aim- ja fymappeja.
Pliis vastatkaa tähän kyselyyn, kun kesti niin pirun kauan kirjittaakin, eikä voi olla niin kova homma kirjottaa minkälaisista servuista tykkää, ja mitä mappeja laittaisia tai ei laittaisi servuun.
En viitsinyt laittaa tätä cs ja css tarkotetulle threadille, koska tämä vie paljon tilaa, ja ei tässä ole kyse mistään counters-strike viasta.
Jos jotain kysyttävää servereistä tulee niin kysy pois, ja adminiksikin saa hakea :)
Kaikkihan tietävät, että kissa putoaa aina jaloilleen ja voileipä aina voi puoli alaspäin. Jos solmimme kissan selkään voileivän, ja tiputamme sen 10 metrin korkeudelta, syntyy ikiliikkuja.
Kannattaa myös muistaa, että netissä kuka vaan voi olla ketä tahansa. Minäkin olen George Washington. Kui mun käsikirjotus sua noin paljon kiinnostaa?