User Käyttäjä Salasana  

perjantai 19.12.2025 / 14:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs:source serveri "srcds" pois lan:sta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Cs:source serveri "srcds" pois lan:sta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
juuskane
Newbie
_
3. maaliskuuta 2010 @ 03:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli oon tässä nyt muutaman päivän koittanu pistää servua pystyyn, myllyn puolesta onnistuu ja kaistan. Mutta on hitunen ongelma saada serveriä toimimaan niin että muutkin pääsevät, kaikki perus hommat olen kokeillut mutta meni sormi suuhun ko piti ruveta porttien ja NAT:n kanssa pulaamaan ja googlet aletaan olla käyty kun ei tuo englanti niin hyvin luista, joten ajattelin kysellä josko täällä joku osaisi neuvoa enempi.

Eli rotiskoni on "A-link roadrunner 24AP(i+)" ja olen pistämässä servua pystyyn "srcds":llä, miten käytännössä tämä NAT:n pois otto tapahtuu jos ja kun tämä nyt ei sen takia onnistu. Tai sitten porttien ohjaus oikein? jotain olen kokeillut neppailla googlen avulla mutta aina päätynyt siihen tulokseen että resetit boxille ja tehdasasetukset että pääsee taas sinne googleen.

Josko täällä joku fiksumpi osaisi selventää minulle hieman mitä tässä nyt pitäisi tehdä, kiitokset etukäteen :)
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs:source serveri "srcds" pois lan:sta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy