|
GTA IV ongelma apua!
|
|
AfterDawn Addict
4 tuotearviota
|
9. joulukuuta 2008 @ 21:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Ehkä ei kuitenkaan ylikuumeneminen. Kyseessä voi olla pelin ominaisuus jossa se syö kaiken vapaan käyttömuistin ja kun RAM loppuu, alkaa peli hävittää tekstuureja ja pätkimään ja sitten jumii kokonaan.
Jos mielenkiinto riittää, niin tämä hieno ominaisuus saadaan eliminoitua sillä että käynnistetään peli uudelleen esim. varttitunnin välein ja peli toimii sulavasti. :-)
En oikein ite jaksa tuohon uskoa, kun tuo ei kuulosta ihan yleiseltä ongelmalta. Toki tuo voi olla mahdollista. Kuumenemisesta voi myös hyvinkin johtua, kuten aiemmin sanottiin.
|
|
BugH
Suspended due to non-functional email address
|
11. joulukuuta 2008 @ 20:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsellä on samanlaista ongelmaa, tosin graffat pysyy ihan ok loppuun asti, mutta peliaika jää alle 3 minuutin, kun kone hyytyy totaalisesti.
Kone on AMD Athlon 64 x2 Dual 6400+ ja näytönohjain Atin HD 3870.
|
Newbie
10 tuotearviota
|
17. joulukuuta 2008 @ 19:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Meneekö tällä?
prossu:AMD Phenom x4 2,2Ghz
näyttis:Ati radeon HD 3850
muisti:4gb
miten on?
|
Member
9 tuotearviota
|
17. joulukuuta 2008 @ 20:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti crysispro: Meneekö tällä?
prossu:AMD Phenom x4 2,2Ghz
näyttis:Ati radeon HD 3850
muisti:4gb
miten on?
Suuntaa näyttävän tiedon saat tästä , "Can you play it" bannerista clikkaat ja testi kestää hetken. sitten saat tuloksen että kuinka hyvin koneesi pyörittää kyseistä peliä. :)
|
|
Halibatsu
Newbie
|
18. joulukuuta 2008 @ 07:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Hmmm,
eilen sain tämän pelin, mutta eihän se toimi.
Hyytyy heti siinä alussa kun lähtee autolla ajamaan.
Tulee vain niin sanotusti still kuva kehiin, musiikki kyllä soi :)
Koneessa pitäisi kyllä riittää tehot periaatteessa pyörittämään.
prossu: amd 64 x2 6000+ (3.1Ghz)
näyttis: ati hd4850 (512Mb)
muistia: 3.x G
ja on servise pack 3 sekä on asennettu se patchikin.
resoluution pienentäminen ei auta, eikä kaikkien grafiikka asetusten puottaminen minimiin.
Onko kukaan saanu lähes vastaavalla paketilla toimimaan peliä?
p.s.
Sitten sen testaa systeemisi pelille sivuston mukaan koneessa on yli tuon minimumin tehot oli jossain 3 ja 4 välissä. Emäntä testasi kun itse olen juuri nyt töissä.
|
|
josbe
|
19. joulukuuta 2008 @ 21:09 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Täytynee ostaa PS3 niin säästyy monelta vaivalta
|
|
Halibatsu
Newbie
|
19. joulukuuta 2008 @ 21:28 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Joo kannattaa ostaa konsoli jos tuota haluu pelata :)
No mulla oli vikana, että oli liikaa keskusmuistia liikaa.
Eli sen 3.n Gt, jonka olin puukottanu sinne boot.ini fileen.
Sitten kun otin sen pois, eli vinukka tunnistamaan vain 2G muistin niin jo alkoi peli pelittämään...
Hyvää koodaamista RS:illa
|
Junior Member
|
21. joulukuuta 2008 @ 17:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Halibatsu:
Onko kukaan saanu lähes vastaavalla paketilla toimimaan peliä?
Samainen 6000+ prosessori löytyy itseltäni. Koneessa oli aiemmin näyttiksenä 8800GT 512Mb, 2Gb ddr2 800 muistia, Vista SP:llä. Ja kyllä se toimi pätkien, mutta ei lähellekään noin rajusti jumittainut mitä kuvailit. Ainakaan 1280x1024 resolla. Mutta tuossa muutama jippo jotka luultavasti olet jo testannut?
- texture quality: med tai low
- replay-toiminto pois (valikko -> game),
- viewdistance n.25, samoin detail dist.
- shadow density: 0
Nyt on GTX260 896Mb, 6Gb 800ddr2 muistia ja vähän parani toimivuus (1680x1050 resolla mennään), mutta paremminkin voisi toimia... tuo sinunkin omistamasi AMD 64 x2 6000+ hoitaa pullonkaulan virkaa, harmi.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. joulukuuta 2008 @ 17:48
|
Member
|
22. joulukuuta 2008 @ 21:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Aika paha..
joku sanoo muistit poweri,
sitten tulee näyttis prossu ?
sanokaa vielä kokokone ;)
minä sanon että Nälkäinen peli tämä Gta Iv
|
|
super1234
Account closed as per user's own request
|
24. huhtikuuta 2009 @ 20:32 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Minulla olisi tämmöinen ongelma tarvii apua.
RGSC on havainnut virheen, ja tuote on suljettava. Pahoittelemme hairiötä (Rocksta logo)
|
|
masag
Junior Member
|
24. huhtikuuta 2009 @ 21:42 |
Linkki tähän viestiin
|
|
veikkaisin että se sosial clup uus päivitya sen teki ja uus on nyt vissii tullu ladattavaksi..
eli siis mikkisofta munas ja korjas ton jutun.
Kone1: 1,6 L taattua japskilaatua
Kone2: q9550(epu6:lla 1,8- 3,1ghz), p5q, gigabyte 4850 512mb, 4g ram ,sonataIII ja muuta härveleitä..
|
|
super1234
Account closed as per user's own request
|
29. huhtikuuta 2009 @ 17:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti masag: veikkaisin että se sosial clup uus päivitya sen teki ja uus on nyt vissii tullu ladattavaksi..
eli siis mikkisofta munas ja korjas ton jutun.
Kiitos avusta.
|
|
Yesse
Senior Member
40 tuotearviota
|
29. huhtikuuta 2009 @ 18:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Uutta konetta kehiin jos haluat GTA IV pyörivän.Kannattaa mennä vähän yli vaatimusten.
i7 920 @ 3.4ghz,His Radeon HD 5770x2,GA-EX58-EXTREME,3gb DDR3 Corsair Dominator 1600mhz,500gb HDD,Zalman ZM600-HP, CM Storm Sniper.
|
|
Gangsta23
Inactive
|
19. kesäkuuta 2009 @ 15:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Joni Maanawadu
|
|
villedee
Newbie
|
6. lokakuuta 2009 @ 21:47 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Miten tällä omalla kokoonpanolla ?
Lukee sigussa.
AMD Athlon 64 X2 6400+
Leadtek Winfast PX 9600GT Extreme 512Mb
3Gb RAM DDR2 800MHz
Windows Vista Home Premium 32-bit
--------------------------------------------------------------
Intel Core i3 330M
ATI Radeon HD5470 512Mb
4Gb RAM
Windows 7 Home Premium 64Bit
|
|
GTAIVFAN
Member
|
6. lokakuuta 2009 @ 22:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Villedee:
Itellä on melkein samat speksit, sulla vähä parempi prossu ja mulla vähä parempi näytönohjain, muisti sama. Eli medium asetuksilla toimii hyvin, välis saattaa vähä tökätä mutta ei ainakaa minun pelaamista ole haitannut. Ja luulen että sinulla toimii vielä hiukan paremmin kuin minulla koska sinulla on parempi prossu.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. lokakuuta 2009 @ 19:24
|
|
villedee
Newbie
|
6. lokakuuta 2009 @ 22:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti GTAIVFAN: Villedee:
Itellä on melkein samat speksit, sulla vähä parempi ja mulla vähä parempi näytönohjain, muisti sama. Eli medium asetuksilla toimii hyvin, välis saattaa vähä tökätä mutta ei ainakaa minun pelaamista ole haitannut. Ja luulen että sinulla toimii vielä hiukan paremmin kuin minulla koska sinulla on parempi prossu.
Tack, eli ko. peli on prossu painotteinen pääosin ?
Kohta menossa osia päivitykseen, prossu aineskin ja MAHDOLLISESTI näyttiskin. Millaisia suosittelisitte ? Tietenkin yhteensopivia meikäläisen emoon ? MSI-7388 (K9A2 CF).
AMD Athlon 64 X2 6400+
Leadtek Winfast PX 9600GT Extreme 512Mb
3Gb RAM DDR2 800MHz
Windows Vista Home Premium 32-bit
--------------------------------------------------------------
Intel Core i3 330M
ATI Radeon HD5470 512Mb
4Gb RAM
Windows 7 Home Premium 64Bit
|
|
Khauron
Moderator
|
6. lokakuuta 2009 @ 22:31 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Muutetaan otsikko niin, että se olisi edes hiukan kuvaavampi ja nuo huutomerkit pois.
Kiitos.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. lokakuuta 2009 @ 22:32
|
|
MattiMies
Member
5 tuotearviota
|
6. lokakuuta 2009 @ 22:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo, peli on todellakin prossusyöppö. Nimittäin itselläni 3 Ghz C2D prossu (kellotettu E4300) rajoittaa reilulla kädellä HD 4870:aa, joka käyttää GPU-Z:n mukaan tasaisesti 1/3 tehoistaan kun pelaa kyseistä peliä. Mutta fps pysyy silti pelattavalla tasolla.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. lokakuuta 2009 @ 22:37
|
|
GTAIVFAN
Member
|
7. lokakuuta 2009 @ 19:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Itellä AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5000+ 2.6GHz,näyttis NVIDIA GeForce 9800 GT ja muistia 3 gigaa. Rullaa minusta hyvin. Ainakin riittää minulle.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. lokakuuta 2009 @ 19:23
|
Member
|
8. lokakuuta 2009 @ 19:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla taas on Amd Athlon 64 X2 4850e 2.8Ghz
Ati Radeon 3650 1024mb Gddr2 128-bit 2gbDDR*800mhz Dual Channel Ram
Ei mikään jytky kone mutta rullaa ViewSonic 24" näytöllä 1360x768 Resolla.
|
|
ousi
|
5. tammikuuta 2010 @ 22:51 |
Linkki tähän viestiin
|
|
mistähän mahtas johtuu ku miulla pyörii periaatteessa se peli kenttä ja sitte ku meen autoon nii se hirttää kaasun pohjaan enkä saa pakkia riippumatta autosta ? koneessa kyllä potku riittä. ja sitte oisko kellään sitä koodi mikä pitää laittaa siihen windows live juttuun?
|
|
ousi
|
5. tammikuuta 2010 @ 23:02 |
Linkki tähän viestiin
|
|
mistähän mahtas johtuu ku miulla pyörii periaatteessa se peli kenttä ja sitte ku meen autoon nii se hirttää kaasun pohjaan enkä saa pakkia riippumatta autosta ? koneessa kyllä potku riittä. ja sitte oisko kellään sitä koodi mikä pitää laittaa siihen windows live juttuun?
|
|
MattiMies
Member
5 tuotearviota
|
5. tammikuuta 2010 @ 23:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ousi: mistähän mahtas johtuu ku miulla pyörii periaatteessa se peli kenttä ja sitte ku meen autoon nii se hirttää kaasun pohjaan enkä saa pakkia riippumatta autosta ? koneessa kyllä potku riittä. ja sitte oisko kellään sitä koodi mikä pitää laittaa siihen windows live juttuun?
Haha, pelasit ittes pussiin. Selvästi oot warettanu pelin.
|
|
Mainos
|
  |
|
|
ousi
|
6. tammikuuta 2010 @ 01:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MattiMies: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ousi: mistähän mahtas johtuu ku miulla pyörii periaatteessa se peli kenttä ja sitte ku meen autoon nii se hirttää kaasun pohjaan enkä saa pakkia riippumatta autosta ? koneessa kyllä potku riittä. ja sitte oisko kellään sitä koodi mikä pitää laittaa siihen windows live juttuun?
Haha, pelasit ittes pussiin. Selvästi oot warettanu pelin.
no mitäs sitte?
|