|
Hitman 2 koodi ongelma
|
|
|
Apuvamies
Suspended due to non-functional email address
|
15. syyskuuta 2009 @ 21:31 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Eli mulla on iso ongelma, en saa noita koodeja toimiin hitman 2 pelis. oon kattonu jotain videoita et miten se tehään mutta en ole niistä juurikaan päässyt jyvälle. Eli muutama kysymys ja pyyntö kuuluukin että Voisko joku laittaa mitä mun pitäis kirjottaa tohon Hitman2.ini kansioon että saan koodit toimimaan, sitte minne kirjotan koodit (jos vastaatte että ''consoleen'' nii kertokaa mistä tai miten saan consolen auki hitmanissä. kiitos vastanneille ja lukeneille joita juuri vaivasin.
SIIS EI TÄSTÄ TUU TAAS YHTÄÄN MITÄÄN
|
|
Apuvamies
|
15. syyskuuta 2009 @ 21:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Apuvamies: Eli mulla on iso ongelma, en saa noita koodeja toimiin hitman 2 pelis. oon kattonu jotain videoita et miten se tehään mutta en ole niistä juurikaan päässyt jyvälle. Eli muutama kysymys ja pyyntö kuuluukin että Voisko joku laittaa mitä mun pitäis kirjottaa tohon Hitman2.ini kansioon että saan koodit toimimaan, sitte minne kirjotan koodit (jos vastaatte että ''consoleen'' nii kertokaa mistä tai miten saan consolen auki hitmanissä. kiitos vastanneille ja lukeneille joita juuri vaivasin.
tai no ei se nyt niin iso ongelma ole, mutta mulle se on
|
Moderator
14 tuotearviota
|
15. syyskuuta 2009 @ 22:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Konsolin saat esiin painamalla näppäintä jossa on merkit ½ ja § (ykkösen vasemmalla puolella). Siihen laitat koodit.
Älä kirjoita uutta viestiä oman viestin perään vaan muokkaa viestiä. Viestiä saat muokattua painamalla tälläistä painiketta 
Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. syyskuuta 2009 @ 22:10
|
|
jaska82
Junior Member
13 tuotearviota
|
15. syyskuuta 2009 @ 22:15 |
Linkki tähän viestiin
|
jos englanti taittuu niin tuossa on vielä noita koodeja...
LINKKI
|
|
Apuvamies
|
16. syyskuuta 2009 @ 16:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Quiote: Konsolin saat esiin painamalla näppäintä jossa on merkit ½ ja § (ykkösen vasemmalla puolella). Siihen laitat koodit.
Älä kirjoita uutta viestiä oman viestin perään vaan muokkaa viestiä. Viestiä saat muokattua painamalla tälläistä painiketta 
ei vaan aukea...
|
Member
1 tuotearvio
|
16. syyskuuta 2009 @ 16:45 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kaikkiin koodeihin ei edes tarvi consolea. En ainakaan itse muista käyttäneeni sitä.
Asus P5K Club3D hd4890 Superclocked Win vista home premium Intel E8400 4gt kingston 800mhz
|
Moderator
14 tuotearviota
|
16. syyskuuta 2009 @ 22:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Etsi peli kansiosta Hitman2.dll tai vastaava tiedosto, sinne pitää lisätä alla oleva pätkä loppuun. Ainakin Hitman Contracts koodit lähti toimimaan vasta sitten.
EnableCheats 1
EnableConsole 1
Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
|
|
Apuvamies
|
19. syyskuuta 2009 @ 14:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Quiote: Etsi peli kansiosta Hitman2.dll tai vastaava tiedosto, sinne pitää lisätä alla oleva pätkä loppuun. Ainakin Hitman Contracts koodit lähti toimimaan vasta sitten.
EnableCheats 1
EnableConsole 1
hitman2 joku ini tiedosto(ko?)
|
|
Mainos
|
  |
|
|
Apuvamies