User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 10:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > kaveri servun ongelma (css) pikaisesti apua.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kaveri servun ongelma (css) PIKAISESTI APUA.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pokoo
Newbie
_
25. maaliskuuta 2011 @ 00:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli monella sivulla keskustellaan tästä, mutta en ole löytänyt hyviä täsmällisiä ohjeita ! Eli haluaisin luoda kaveri servun ihan, vaikka create serverin kautta ja sitten, kun olen tehnyt sen niin kaverit ei voi liittyä siihen ja tulee se ihmeen lan is restricted to local client jne. Mitä pitää tehä ja sitten jos mää yritän mun kavereiden servuun niin mulle tullee, että server is not responding. Sitten olen kokeillu sv_lan 0 jne. Sitten latasin hamachin, mutta en ole vielä päässyt testaamaan toimintaa, mutta olisiko joku helpompi tapa saada se toimimaan sen create serverin kautta että pääsisimme kavereiden kanssa vaikka botteja vastaan pelaa, tai toisia vastaaa kiitos! :)
Muff77
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. maaliskuuta 2011 @ 00:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hamachi on hyvä pelaamiseen lanissa. Et sä voi lanissa pelata kaveris kanssa, jos ette ole samassa verkossa? Joko putosin ite kärryiltä, tai yritätte nytten jotain ihan muuta kuin netissä lanittamista :D
hamachiin server ja siitä kaveri joinaa ja vóílá

Kone: ASUS GTX 570 Dc2 | P67 Extreme4 | i5-2500K | Thermalright Silver Arrow | G.Skill 2x4GB Ripjaws-X 1333MHz | Seasonic X-660 | Spinpoint 1TB | LG GH22NS50 | Fractal R3 | X-Silent 140 | Gentle 1150 | Kingston HyperX 120GB 3K SSD
Oheislaitteet: Steelseries Xai | Steelseries 6GV2 | BenQ G2420HDBL | Razer Goliathus | Steelseries Siberia V2
Pokoo
Newbie
_
25. maaliskuuta 2011 @ 14:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo no siis ihan jos css alkuvalikosta painan create server niin ja teen ja pyyän kaveria liittymää niin sille tulleee että lan is restricted to local client ?! Eli mun vissiin pitäs jotain portteja avata ja sitte jotaki kertokaaa :) Ja siis Hamachilla varmaan toimii mutta ois kiva iahn ilman sitäki :)))
Mainos
_
__

_
Muff77
Senior Member

1 tuotearvio
_
26. maaliskuuta 2011 @ 05:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sulla on varmaan NAT-suojauksella portit. Ne pitäis muuttaa Strict, ainakin joissain peleissä toi on auttanut. Tosin en itse tiedä tarkasti miten se tehdään. Google varmasti auttaa ;)

Kone: ASUS GTX 570 Dc2 | P67 Extreme4 | i5-2500K | Thermalright Silver Arrow | G.Skill 2x4GB Ripjaws-X 1333MHz | Seasonic X-660 | Spinpoint 1TB | LG GH22NS50 | Fractal R3 | X-Silent 140 | Gentle 1150 | Kingston HyperX 120GB 3K SSD
Oheislaitteet: Steelseries Xai | Steelseries 6GV2 | BenQ G2420HDBL | Razer Goliathus | Steelseries Siberia V2

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. maaliskuuta 2011 @ 05:05

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > kaveri servun ongelma (css) pikaisesti apua.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy