User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 17.12.2025 / 20:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > miten pelit toimisi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten Pelit Toimisi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

11 tuotearviota
_
16. elokuuta 2010 @ 21:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei, taas.. (:

niin ku mulla on toi AMD phenom II x2 555 black edition, ja ehk avattas ytimii ni neljään jos sais ni jso ton kaveriks ostas viel gtx 460 se 240 euron valmiiksi ylikellotettu malli juttu? ni miten pelit toimii? nyt on hyvä toi mafia 2 esim ku oon aatellu ostaa sen, toimisko medium-high? ja onkop se 1gb malli niin paljon erinlianen/parempi kun se 200 euron 756mb, wai mikä se nyt olikaan?
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
17. elokuuta 2010 @ 22:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehdottomasti tämä: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/GV-N460OC-1GI?t=false ei mitään järkee säästää 30e ja saada paljon huonompi näyttis. Tai no, gigan malli on kuitenkin parempi.

Sun setilläs se pyörii täysillä, koska mulla on X2 @ 3470MHz ja GTX260 jotka pyörittävät kaikki asetukset aivan täysillä siinä ~20FPS keskiarvolla, parhaimmillaan jopa päälle 60FPS. Ja ottaen huomioon että GTX460 on paljon tehokkaampi, en nää mitään syytä miksei sun tieturis pelittäis sitä aivan täysillä asetuksilla ainakin 40FPS, jos saat unlockattua. Unohda mediumit, kun täysilläkin pyörii :D

Member

11 tuotearviota
_
18. elokuuta 2010 @ 11:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer:
Ehdottomasti tämä: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/GV-N460OC-1GI?t=false ei mitään järkee säästää 30e ja saada paljon huonompi näyttis. Tai no, gigan malli on kuitenkin parempi.

Sun setilläs se pyörii täysillä, koska mulla on X2 @ 3470MHz ja GTX260 jotka pyörittävät kaikki asetukset aivan täysillä siinä ~20FPS keskiarvolla, parhaimmillaan jopa päälle 60FPS. Ja ottaen huomioon että GTX460 on paljon tehokkaampi, en nää mitään syytä miksei sun tieturis pelittäis sitä aivan täysillä asetuksilla ainakin 40FPS, jos saat unlockattua. Unohda mediumit, kun täysilläkin pyörii :D
aah, ok. eiks sua tällä kertaa häirinnytn ku tein taas uuden ketjun? XD

FX-8350
GTX 660 SLI
Win8
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
18. elokuuta 2010 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MUA HÄIRITSEE
Mainos
_
__

_
Senior Member

10 tuotearviota
_
18. elokuuta 2010 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla 965be 3.4ghz, 2x2gb 1600mhz ddr3, 5850 1gb, reso 1440x900... Kaikki täysillä fps behnmarkissa (demon) 20-25 :)

MB: Z87X-D3H, CPU: i5-4670K 3.4Ghz, GPU: GB 770 Oc 4Gb, Ram: 4x4Gb DDR3 1600Mhz Cl9, HD: 256Gb 840 Pro SSD | 500Gb 850 Evo SSD | WD 1TB Caviar Blue , Case: Fractal Define R4 Black
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > miten pelit toimisi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy