User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 01:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ongelmia punkbusterin kanssa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelmia PunkBusterin kanssa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Vilsson
Junior Member
_
1. elokuuta 2011 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli aina kun pelaan CoD4 tai BF:BC2 moninpelejä, niin parin minuutin pelaamisen jälkeen PunkBuster kikkaa minut servulta ja ruutuun ilmestyy tämä: RESTRICTION: Multiple Direct3D loaded-A

Olen päivittänyt PunkBusterin pari kertaa, uudelleeenasentanut pelit ja googletellut ongelmaani, mutta en ole löytänyt ratkaisua.
Member

7 tuotearviota
_
4. elokuuta 2011 @ 21:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vilsson:
Eli aina kun pelaan CoD4 tai BF:BC2 moninpelejä, niin parin minuutin pelaamisen jälkeen PunkBuster kikkaa minut servulta ja ruutuun ilmestyy tämä: RESTRICTION: Multiple Direct3D loaded-A

Olen päivittänyt PunkBusterin pari kertaa, uudelleeenasentanut pelit ja googletellut ongelmaani, mutta en ole löytänyt ratkaisua.
Sinun pitää asentaa uusin ''patch'' minulla oli sama ongelma bf2142:sen kanssa mutta ''patchin'' asennus autto. noita löytyy googlettamalla ja oliko se gaming.fi mistä minä latasin!

[FDF]TheLnxDrd (Finnish Defence Forces) BF3 Clan.
Deviantart: TheLnxDrd.deviantart.com
Windows 7 Ultimate User.
Vilsson
Junior Member
_
5. elokuuta 2011 @ 13:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Perttu7:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vilsson:

Sinun pitää asentaa uusin ''patch'' minulla oli sama ongelma bf2142:sen kanssa mutta ''patchin'' asennus autto. noita löytyy googlettamalla ja oliko se gaming.fi mistä minä latasin!
Olen ostanut pelin suoraan steamistä, joten sen pitäisi olla päivityksen oikea versio.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. elokuuta 2011 @ 13:58

Mainos
_
__

_
Member

7 tuotearviota
_
6. elokuuta 2011 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no niin minäkin olen ostanut ja toimi!

[FDF]TheLnxDrd (Finnish Defence Forces) BF3 Clan.
Deviantart: TheLnxDrd.deviantart.com
Windows 7 Ultimate User.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ongelmia punkbusterin kanssa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy