User Käyttäjä Salasana  

tiistai 23.12.2025 / 17:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > pc pelien poltto.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pc pelien poltto.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Wallace_2
Newbie
_
3. helmikuuta 2010 @ 09:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs sain eilen ladattua Age of Empires 3:sen koneelle, asensin sen ja pääsin myös pelaamaan. Mutta haluaisin polttaa tuon pelin Dvd-levylle, jotta sitä pääsis pelaamaan toiseen koneeseen joka on pöytäkone ja tämä on kannettava jossa tuo Aoe lagaa. Eli kertokaa te millä te olette polttanu pc pelejä Dvd-levylle? Mikä olis hyvä ohjelma noiden polttamiseen?
Senior Member
_
3. helmikuuta 2010 @ 09:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä oon käryttäny pelejä levylle LG merkkisellä sata väylän cd/dvd polttimella :D Ohjelmana oon tykästyny InfraRecordiin, koska se on ilmanen, kevyt ja suomenkielinen.

Lisäks saatat tarvita jotain pakkaus ohjelmaa jolla pilkot sen imagen pariin palaan, koska monesti noi pelien imaget on isompia kuin 4,5 gigaa joka mahtuisi yhelle yks kerroksiselle dvd levylle.
Wallace_2
Newbie
_
3. helmikuuta 2010 @ 10:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No voiko ImgBurnilla polttaa? Mulla on se koneella.
Senior Member
_
3. helmikuuta 2010 @ 10:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi jos se peli on imagena ja sen imagen koko on alle 4,5 gigaa normaali dvd levylle poltettaessa. Miks käytät imgburnia? Saman asian voi tehä iha normi poltto softallakin jolla hoituu muutkin kuin pelkän imagen kärytykset.

1. AMD FX-8320, radeon R9 280X, asus m5A99X EVO, 8 GB DDR3 1600 MHz, SilverStone Strider Plus 850W, crucial 250 GB SSD, Samsung 1TB SATA II, Antec 300, ruutuina BenQ 27" G2750 ja BenQ G2420hd 24"
2. Asus K551LN CORE I7 4510U - WINDOWS 8.1 64-BIT - 8 GT RAM - 500 GT HDD ( 24 GT SSD CACHE ) 15.6" FULL HD NÄYTTÖ - NVIDIA GEFORCE 840M
3. PS4 1 TB, PS3 320 GB+ PS Vita, telkkuna Samsung 40" LE40B530 Fulkkari
Mainos
_
__

_
Wallace_2
Newbie
_
3. helmikuuta 2010 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voiko joku neuvoa tarkasti tai jos tiedätte jotain linkkiä jossa olisi käyttöohjeet tuohon ImgBurniin. Olen yrittänyt Youtubesta katsoa videoita jossa neuvotaan tuon ImgBurnin käyttöä, mutten löytänyt sieltä mitään sellaista videota jossa näytetaan kuinka pc pelit poltetaan Dvd-levylle.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > pc pelien poltto.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy