User Käyttäjä Salasana  

tiistai 23.12.2025 / 23:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > pc pelit lopussa! -.-
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pc pelit Lopussa! -.-
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Daword
Senior Member
_
16. elokuuta 2009 @ 19:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Artsigon:
Itselläkin rupesi olemaan samaa ongelmaa tässä vähän aikaa sitten. Millekkään alustalle ei tullut hyviä pelejä ja itse olen ollut pitkään pc-pelaaja.

PC pelejä on nyt pelattu aktiivisesti semmoset 4-6v vasta. Hyviä pelejä tulee niin harvoin että myin oman tehokoneen pois kun tuli turhaksi. Ei ollut enään mitään käyttöä.

Itse olen juuttunut hiukan vanhempiin peleihin. mm.

Diablo 2
Warcraft 3 + FT
World of Warcraft
Call of Duty 2
Day of Defeat 1.3 + Source

Ainakin nuita nyt tulee hakattua. Uudet pelit ollu niin paskoja että huhhuh. Seuraava peli mitä voi kokeilla on Diablo 3 jota odottelen innolla. Saatan jopa kevarin lomassa ostaa sen kun talvella ei oo oikeen mitään tekemistä niin tulee pelattua.

Harmiko nykyää aika paska kone käytössä ni tätäki pitäis päivittää alle satasella jotenkin. :)

Mitään kovin mullistavia pelejä ei todellakaan taida olla tulossa enään ennen 2010-12 ainakin tuntuu sille. Kaikki pelit alkaa toistaa ihteään ja lisäosat ovat olleet paskaa.

Myös tuleva Assasin's Creed 2 tulee olemaan ehkä ihan hyvä peli. Ykkösosasta tykkäsin ihan.

juu ei vamaan mitään tajuntaa räjäyttävää oo tulos ja itsellä kävi myös koneen myynti mieles mutta ei raaski ku ei tuu saamaan omiaan millään takas ja päivitykseenki uppos vähä aika sit reilu 200eeroo..turhaa -.-

Ehkäpä parhaimmat pelit joita on tässä lähiaikoina tulossa ovat seuraavat.

Wolfenstein
Dirt 2
Batman: Arkham Asylum
Resident Evil 5
Need for Speed: Shift
Red Faction: Guerrilla
Battlefield 1943
Risen
Borderlands
Saw
Dragon Age: Origins
Call of Duty: Modern Warfare 2
Left 4 Dead 2
Max Payne 3
S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

Nämä nyt ainakin tulee kurkattuu millaisia ovat kun vain ensin ilmestyisivät.

1. i7 2600k, 5,0ghz/8gb R.jaw/Gtx780Ti/Msi z77Gamer/42"/750w/Xpredator
2. Phenom x3->unlocked x4 3.8ghz/4gb ddr3/Gtx660sli/Gigabyte Ultra d3/ips40"/600w/Zalman
3. Intel e4400, 2ghz/2gb ddr2/8800Gt/Asus p5/Asus 18,5"/400w/
4. MSI GT70 0NE/i7 3630QM @3.8ghz /8Gb/Gtx680m
Senior Member
_
24. elokuuta 2009 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäs tämän ketjun tarkoitus on? Luuletko, että tämän tapainen valitus lisää hyviä pelejä? "Hyvä" on kyllä muutenkin suhteellinen käsite. Itse pidän Velvet Assassinista, vaikka siinä onkin valittamisen aihetta. Ja World of Warcraftista, vaikka toisinaan muiden pelaajien henkinen ikä on siinä 5-vuotiaan tasolla. Seuraavaksi koitankin Prototypeä, kunhan ehtii.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Daword:
Juu älkää suotta tähän mitään vastailko

Suomi24 tasoista sakkii täällä.
/agree

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > pc pelit lopussa! -.-

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy