User Käyttäjä Salasana  

tiistai 23.12.2025 / 13:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > peli kaatuu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Peli kaatuu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
miimoi
Junior Member
_
26. syyskuuta 2009 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ongelma olis se et peli kaatuu heti käynnistyksen jälkeen ja palaa takas työpöydälle. Joskus oon aiemminkin kysyny samaa. Nyt oon kokeillu peliä kolmelle koneelle ja kaikissa sama juttu. Osaiskohan joku kerto miten pelin sais toimiin?
Peli on 911-First Responders
Viimeisin testattu kone Intel(R) Atom(TM) CPU270 1.60GHz RAM 1Gt

Joku kerto mahdolliseks viaks netissä tällaista " TO ALL THE PEOPLE WHO HAVE PROBLEM WITH GAME CRASH AFTER INTRO,

Uninstall all the codec u install in ur com.
k-lite, cccp or any other codec u install. "

Tuosta en ymmärrä mitään..oon aika noviisi näitten koneitten kanssa. Tosin mä en kerkee näkeen ees introo vaan peli kaatuu lähes heti. Voisko joku neuvoo? Siis jos vaikka joku vääntäs rautalangasta :)
Member

1 tuotearvio
_
26. syyskuuta 2009 @ 16:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyseessä kenties miniläppäri? Ei taida toimia, kun pienimmätkin vaatimukset tuolle pelille vaativat tehokkaamman koneen.

Kauhukuormaaja

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. syyskuuta 2009 @ 18:28

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > peli kaatuu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy