User Käyttäjä Salasana  

lauantai 19.7.2025 / 23:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > pikaista apua''input not supported''
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
pikaista apua''input not supported''
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
3. huhtikuuta 2011 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä ostin jokin aika sitten jimsistä uuden itse kasatun koneen ja kun laitan näyttiksestä gtx 580 näyttöön v233h dvi-d single link piuhan menee esim crysiksen käynnistäessä ruutu pimeäksi ja tulee ''input not supported''.tällä hetkeellä minulla on näytössä vga piuha joka menee adapterilla näyttikseen sillä toimii muuten ihan hyvin paitsi crysis toimii sillä very high grafiikoilla todella kehnosti,lisäksi esim 3d markia ajaessa kuva ei ole koko ruudun kokoinen.eli onko vika näytössä piuhassa vai koneessa(eli meneekö jimmsin takuuseen).pikaisia vastauksia ja kiitän jo etukäteen.niin lisäksi jossain tapauksissa esim netissä selaillessani huomaan pienen poikittaisen väreen näytöllä ylös tai alas nettisivulla rullatessa rullatessa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. huhtikuuta 2011 @ 15:19

Member
_
3. huhtikuuta 2011 @ 19:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vastatkaa nyt joku.Turhauttaa tälläinen kun haluaisin tietää missä vika, kone maksoi kuitenki 1200 e
Member
_
3. huhtikuuta 2011 @ 19:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vastatkaa nyt joku.Turhauttaa tälläinen kun haluaisin tietää missä vika, kone maksoi kuitenki 1200 e
HeQu
Member

2 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2011 @ 20:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Member
_
3. huhtikuuta 2011 @ 20:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisko joku laittaa tänne jotai iha vastauksiakin oon kyllä koittanu googlee mut suomenkielellä ei öytyny kovinkaa paljoo ja enkkufoorumeitten lukeminen on vähän hankalaa ku oon 15 v ni en oo viel mikää mestari siin enkussa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. huhtikuuta 2011 @ 20:15

Senior Member

38 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2011 @ 20:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ensimmäisenä tulis mieleen, että sulla on joko näyttiksen omista tai pelin asetuksista laitettu virkistystaajuuden (Hz) määrä liian isoks tai sitten vika on resoluutio asetuksissa.

Ite lähtisin ekana asentaan näyttiksen ajureita uusiks. Eli eka poistat vanhat ja sillee. Vasta sitte lataa uusimmat ajurit nvidian sivuilta ja sit asentelet ne.
Toki voi olla, että näyttis on valmiina hajalla.. Näyttöhän varmaan on ehjä?
Member
_
3. huhtikuuta 2011 @ 21:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon kyllä asentanu vähä aikaa sitte ajurit ja tein puhtaan asennuksen.En voi kokeilla onko vika näytössä kun ei ole toista näyttöä. pienempiä resoja oon jo kokeillu.Onko keinja millä voisi testata kummassa on vika ja mistä virkistystaajutta voi säätää(oliko se silleen et dvi-d single link voi toistaa vaa 60 MHz).nii ja johtuuko näytössä pien väreily/häiriö todennäköisemmin näyttiksestä vai näytöstä.
BforeDusk
AfterDawn Addict
_
4. huhtikuuta 2011 @ 10:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan ekana kannatta opetella kärsivällisyyttä.
Jos luulet että 5 tunnissa viestisi kirjoituksesta pitäisi olla läjä selostuksia, missä se vika on ja mitä tehdä.
Niin voit 1200 euron koneelle hakea jonkun 24/7 puhelinpäivystyksen ja korjaajan tekemään mitä ongelmasi vaativat.

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
Kuupola
Senior Member

3 tuotearviota
_
4. huhtikuuta 2011 @ 21:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti heduhunter:
Voisko joku laittaa tänne jotai iha vastauksiakin oon kyllä koittanu googlee mut suomenkielellä ei öytyny kovinkaa paljoo ja enkkufoorumeitten lukeminen on vähän hankalaa ku oon 15 v ni en oo viel mikää mestari siin enkussa.
Kyllä sun jotai enkusta pitäis tietää =D
Vai onko suomessa niin paska enkun opetus, että ette osaa mitää?
Ite käyn kansainvälisessä koulussa.

AMD Phenom II x4 955 OC 4.2Ghz @ 1.55V, 8GB 1333Mhz Kingston Dual Channel, HD7850 1050/1300Mhz, Gigabyte 990FXA-UD5, Samsung 830 128Gb

Raspberry Pi B rev. 2 512Mb running Raspbian!
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
4. huhtikuuta 2011 @ 22:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kuupola:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti heduhunter:
Kyllä sun jotai enkusta pitäis tietää =D
Vai onko suomessa niin paska enkun opetus, että ette osaa mitää?
Ite käyn kansainvälisessä koulussa.
Suomessa jos jossain ei ole paska enkun opetus, taitaa olla parasta tasoo maailmassa. Ja kyllä itekkin ihmettelin, että ei muka 15v pystyisi lukemaan foorumeita englanniks... Itsekin olen 15 ja ymmärrän lähestulkoon kaiken mitä englanniksi näen, ainakin riittävästi.

E: Tais mennä vähän offtopiciks.

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. huhtikuuta 2011 @ 22:02

Member
_
5. huhtikuuta 2011 @ 12:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä ymmärrän Englantia mutta mielummin kysyn suomenkielisiä neuvoja jos sellaisia olisi saatavila anteeksi jos annoin ymmärtää itseni väärin.
Mainos
_
__

_
Muff77
Senior Member

1 tuotearvio
_
6. huhtikuuta 2011 @ 01:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
HeQun linkin toka sivusto on suomalainen Murobbs, käy tsekkaamassa.
Virkistystaajuutta voit vaihtaa ohjauspaneelin näyttö-osiosta. Kannattaa tutustua ja syventyä siihen itse koneeseen ja sen ominaisuuksiin ennen pelaamista!

Kone: ASUS GTX 570 Dc2 | P67 Extreme4 | i5-2500K | Thermalright Silver Arrow | G.Skill 2x4GB Ripjaws-X 1333MHz | Seasonic X-660 | Spinpoint 1TB | LG GH22NS50 | Fractal R3 | X-Silent 140 | Gentle 1150 | Kingston HyperX 120GB 3K SSD
Oheislaitteet: Steelseries Xai | Steelseries 6GV2 | BenQ G2420HDBL | Razer Goliathus | Steelseries Siberia V2
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > pikaista apua''input not supported''

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy